مشخصات پدل شیفتر لندکروز


فروش و نصب تجهیزات جانبی انواع خودرو شامل دی وی دی فابریک، انواع قاب فابریک، لوازم صوتی و آپشن هایی مانند: دروبین 360 درجه، رادار نقطه کور،کلیس استارت،فرمان، ردیاب، دزدگیر، آینه ی بغلی و ….. از خدمات شرکت گندم کار دی وی دی می باشد که در هر زمان اماده ارائه ی خدمات به هم وطنان می باشد. گندم کار دی وی دی با ارائه خدمات نصب آپشن های جانبی برای انواع خودرو ها در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر تلاش می نماید. استفاده از تجهیزات به روز و مقاوم با بالاترین کیفیت دلیلی بر ارائه خدمت به بهترین نحو می باشد. اکنون چهل سال است که کمپانی خودروسازی تويوتا در ‌ايران حضور دارد و توانسته است سهم بزرگی از بازار خودروهاي شاسي بلند را در ایران تصاحب کند. دو مدل GXR و VXR از اتومبیل های لندکروز در ایران در عرضه مي‌شوند. از لحاظ فنی باید گفت تویوتا لندکروز دارای موتور ۴۰۰ سي سي شش سيلندر و گيربکس پنج دنده اتوماتيک تيپ ترونيک است که می تواند ۲۴۰ اسب بخار قدرت تولید کند. به جهت استفاده از موتور ۴۰۰ ‌سي سي مذکور در ‌اين اتومبیل، راننده می تواند پدال گاز را حداکثر تا سرعت ۲۰۰ ‌کيلومتر در ساعت فشار دهد. در ادامه به توضیح سیستم پدل شیفتر لندکروز میپردازیم.

مشخصات پدل شیفتر لندکروز

در آینده نزدیک روزي فرا خواهد رسید که نسل گیربکس‌های دستی مثل فلاپي دیسک‌های کامپیوترها و نوارهاي کاست منقرض خواهد شد. همانطور که به مرور علم و فناوری توسعه یافته و می‌یابد گیربکس‌های خودکار هم پیشرفت کرده مدرن‌تر می‌شوند و قابلیت اطمينان آن‌ها هم افزایش می‌یابد بدین ترتیب عیب‌ها و ضعف‌هایشان به مرور زمان برطرف می‌شوند و هم‌زمان مزایایشان بیشتر خواهد شد. گیربکس‌های خودکار دو نوع مختلف DCT و CVT دارند. CVT ها با این که فنّاوری پیشرفته‌ای دارند بسیار ساده و دارای کارایی زیاد هستند. در این نوع گیربکس (CVT)، همیشه در دور موتور خاصي دنده عوض می‌شود که البته همین سادگی، استفاده از آن‌ها را خسته کننده ساخته است. بنابراین برخی از کمپانی ها قابلیت عوض کردن دستی دنده را هم در دسترس قرار داده اند. عوض کردن دنده بصورت دستی در CVT ها توسط اهرم هاي پشت فرمان که پدل شيفتر (Paddle Shifter) نامیده می‌شوند انجام می‌شود. می توانید با استفاده از پدل شیفتر لندکروز می توانید در دور موتوری دلخواهتان تعویض دنده انجام دهید. نوع دوم گیربکس های خودکار، DCT بود. کارکرد DCT ها شباهت زیادی به گیربکس‌های دستي دارد. در DCT دو کلاچ مختلف و چرخ دنده ها به صورت هيدروليکي باهم درگير می باشند. گيربکس DCT مجهز به پدل شیفتر لندکروز در حالتی بصورت یک گیربکس دستی معمولی کار می کند که در وضعيت “دستي” (Manual) قرار داده شود.

مزیت های پدل شیفتر لندکروز

اولین دلیل یا مزیت استفاده از پدل شیفتر در کنار فرمان این است که راننده به نگهداشتن دست ها بر روی فرمان مجبور شود. مطمئناً بسیاری از رانندگان را دیده اید که در حال رانندگی، دست‌هایشان بر روي غربيلک فرمان در حالت‌های ساعت 11:05 و يا 7:25 قرار دارد يا يک دستشان روي کنسول گذاشته شده است. هیچ کدام از این سه حالت از منظر تسلط بر فرمان صحیح نیستند. حالت صحيح دست ها روي فرمان برای تسلط کامل، حالت ساعت 10:10 است. راننده جهت استفاده از پدل شيفتر، باید دست های خود را در حالت صحيح 10:10روي فرمان قراردهد که در چنین حالتی رانندگي ايمن تر می باشد. با بکارگیری پدل شيفتر در یک اتومبیل، اهرم تعويض دنده حذف می‌شود و کنسول وسط ماشین خلوت می‌شود. بعلت این که بیشتر قسمت هاي ماشین‌های مدرن امروزی الکترونيکي هستند خالی شدن کنسول وسط برای گذاشتن چند کلید الکترونیکی در آن قسمت بسیار مفید خواهد بود البته به زیبایی خودرو نیز می افزاید. مزیت بعدی پدل شیفتر لندکروز که در اینجا می توان نام برد، آسان تر کردن رانندگی است. رادار نقطه کور سراتو

تأثیر افت ولتاژ در گیربکس بر روی پدل شیفتر لندکروز

پدل شيفتر روی ماشین‌هایی نصب خواهد شد که با سيستم برقي مالتي پلکس طراحي شده باشند. در این ماشین‌ها، در رابطه با گرفتن برق اضافه از باتري اتومبیل، حساسیت زیادی وجود دارد. درصورتی که فردی بدون تخصص، برای تغذیه موردنیاز جهت نصب سیستم‌های نويگيشن و صوتي، از برق ورودي به گيربکس به داخل کابين انشعاب بگیرد ولتاژ ورودی به گيربکس دچار افت می‌شود. که چنین افت ولتاژی پس از چند وقت باعث ایجاد مشکل در کار پدل شیفتر لندکروز می‌گردد.

تاریخچه خودرو سراتو

تولید خودرو سراتو یا به انگلیسی Cerato از سال ۲۰۰۳ آغاز شده است که طراحی‌اش از نوع جلو- محور جلو است و مدل‌هاي سدان و کوپه توليد و عرضه مي‌شود. ماشین سراتو در سه نسل توليد شده‌، که در ایران، سایپا، نسل دوم آن را مونتاژ و در دو نوع دستي ۱۶۰۰و اتومات ۲۰۰۰ عرضه مي‌کند. خودروی سراتو که سایپا ارائه می‌کند دارای معایبی از قبیل، کابين بي‌کيفيت، رنگ‌آمیزی بد، سواري خشک و عدم وجود سيستم کنترل کشش و پايداري آن می‌باشد. سراتو به عنوان خودروي یگان‌های راهنمايي و رانندگي و نيروي انتظامي انتخاب شده است. در ادامه به توضیح سیستم رادار نقطه کور سراتو می پردازیم.

سیستم رادار نقطه کور سراتو BLIND SPOT INFORMATION SYSTEM

سیستمی که اخیراً کمپانی ولوو ارائه کرده و آن را رادار نقطه کور نامیده برای افزایش ایمنی خودروها بسیار کارایی دارد. مکان هایی در اطراف اتومبیل که راننده به آن ها اشراف و دید کامل نداشته باشد که معمولاً در پشت اتومبیل قرار دارند نقاط کور نامیده می شوند. بسیاری از برخوردها نیز در همین نقاط کور ایجاد می شوند. در این سیستم در گوشه های عقب ماشین، راداری نصب می شود که بتواند نقاط کور را تشخیص دهد. روش کار بدین صورت می باشد که وقتی هر نوع مانعی، وارد حوزه رادار بشود (5/9 متر در 3 متر) سیستم رادار نقطه کور سراتو ، مانع را تشخیص خواهد داد و به راننده هشدار می دهد. هشدار دهنده این سیستم نیز یک چراغ مثلثی زرد در کنار آینه بغل ماشین است. وقتی هم که یک ماشین دیگر به حوزه نقطه کور وارد شود چراغ روی آینه بغل روی حالت چشمک زن قرار خواهد گرفت و بدین ترتیب اعلام هشدار به راننده انجام می شود تا بداند که خودرویی درحال نزدیک شدن به او است.

فواید رادار نقطه کور سراتو

رادار نقطه کور سراتو اطلاعاتی در اختیار راننده می‌گذارد که مزایای آن عبارت‌اند از: سهولت تغییر مسیر و جابجایی بین لاین ها با استفاده از رادار نقطه کور سراتو ، تسهیل تصمیم‌گیری با وجود این که در رانندگی در بسیاری از اوقات، تصمیم‌گیری دشوار می‌شود، فراهم کردن دید کافی در نقاط کور (اطلاعات کافی)، آگاه شدن از وجود خودروها و سایر اشیاء در اطراف اتومبیل، کارساز در جلوگیری از بسیاری از برخوردها و تصادفات، کاهش قابل‌توجه خطرات برای خودرو. برخی از اتومبیل‌ها نیز طراحی بسیار خوبی دارند و یکی از عیب‌های طراحی آن‌ها نقاط کور هستند. در چنین وضعیتی که طراحی یک خودرو، مطابق میل شما می‌باشد اما نقاط کور آن جزء معایب خودرو است، اگر دارای رادار نقطه کور سراتو باشد یا رادار را بعداً روی آن نصب کنید مشکل نقاط کور مرتفع خواهد شد و می‌توانید از طراحی خودروی مورد نظرتان لذت ببرید.

تاریخچه خودرو اپتیما

کيا اُوپتيما یا به انگليسي Kia Optima که از سال ۲۰۰۰ تا کنون در کره جنوبي توليد شده، یک اتومبیل سدان اندازه متوسط از محصولات کمپانی کيا موتورز می‌باشد. از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵، نسل اول و از سال‌هاي ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ نیز نسل دوم اپتیما توليد شده و در کشورهاي مختلف به فروش رسيد. این خودرو تا کنون همچنان مدل محبوب کيا بوده و توانسته‌ در سال ۲۰۱۱، جايزه بهترين طراحي را برنده شود. نسل سوم اپتيما نقش مهمي در موفقيت جهاني شرکت کياموتورز ایفا کرد که البته از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ با ظاهري کاملاً متفاوت ارائه شده بود. این اتومبیل در آمريکا با نام Optima به فروش مي‌رسد. در ادامه به توضیح سیستم دوربین 360 درجه اپتیما می پردازیم.خرید-پدل-شیفتر-لندکروز-با-بهترین-کیفیت-و-قیمت

خصوصیات دوربین 360 درجه اپتیما

از خصوصیات و مزایای دوربین 360 درجه می‌توان به سیستم عامل اندروید 1/7 و بنابراین امکان به اشتراک‌گذاری ویدئوها و تصاویر ثبت شده در فضای مجازی، قابلیت جالب مشاهده اطراف ماشین در تلفن همراه مالک دوربین، فیلم‌برداری و عکس‌برداری از صحنه تصادف و از خودرو در هنگام تصادفات و برخوردها، ارسال یک عکس به تلفن مالک دوربین در هنگام تصادف و بنابراین قضاوت بهتر در هنگام تصادف و برخورد اشاره کرد. دوربین 360 درجه یک نوع سيستم دوربين فضاي اطراف ماشین AVM می‌باشد. دقت ثبت، ارسال و پردازش دیتا در این سیستم بسیار بالا است. دوربین 360 درجه دارای یک کامپیوتر، یک نرم‌افزار خاص و چهار عدد دوربین در چهار طرف ماشین می‌باشد. دوربین‌ها بعنوان ورودی، اطلاعات ثبت و ضبط کرده و جهت پردازش به کامپیوتر اصلی می‌فرستند و پس از پردازش، نمای 360 درجه ساخته می‌شود.

فروش دوربین 360 درجه اپتیما | قیمت دوربین 360 درجه اپتیما

فروش انواع خدمات جانبی انواع خودروها، شغل گروه گندم کار دی وی دی می‌باشد که سال‌هاست به این امر و همچنین نصب لوازم جانبی مذکور اشتغال دارد. شما می‌توانید به اعتبار و تجربه گندم کار دی وی دی اعتماد نمایید.
[ بازدید : 430 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 6 فروردين 1399 ] [ 12:19 ] [ admin ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]