شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

kiana

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

بک لینک دائمی چیست

بک لینک دائمی چیست ، یکی از روش های تاثیرگذار بر سئو سایت، استفاده از بک لینک های دائمی است. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک دائمی چیست و چه تاثیری در بهینه سازی سایت دارد. در ابتدا به تعریف بک لینک دائمی می پردازیم و سپس مزایای بک لینک دائمی را بیان خواهیم کرد.



بک لینک دائمی چیست ؟

بک لینک دائمی به بک لینکی گفته می شود که به صورت دائمی در سایت مورد نظر ثبت شود و هیچ گاه این لینک پاک نشود، در واقع این نوع بک لینک ها تاریخ انقضا ندارند.


چرا به بک لینک نیاز داریم ؟

اولین و مهم ترین دلیل استفاده از بک لینک، بهبود رتبه ی سایت است. وقتی شما لینک سایت خود را در یک وب سایت معتبر قرار می دهید، در واقع از اعتبار و محبوبیت آن برای اعتبار بخشیدن به سایت خود استفاده می کنید. دومین دلیل استفاده از بک لینک این است که، شما با استفاده از بک لینک می توانید بازدید سایت خود را افزایش دهید. آخرین دلیل برای استفاده از بک لینک این است که، وقتی گوگل لینک شما را در وب سایت دیگری می بیند، سایت شما را واقعی تصور می کند.


مزایای بک لینک دائمی

بهبود رتبه ی سایت
افزایش ترافیک طبیعی سایت
ایندکس سریع تر محتوای سایت
بک لینک ها یک روش بازاریابی و تبلیغات ارزان هستند.
افزایش اعتبار برند شما


تفاوت بک لینک دائمی با رپورتاژ خبری

شاید این سوال برای شما به وجود آمده باشد که بک لینک دائمی چه تفاوتی با رپورتاژ خبری دارد؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است ابتدا تعریف کوتاهی از رپورتاژ خبری را ارائه دهیم و سپس به تفاوت این دو روش تبلغاتی بپردازیم.

رپورتاژ خبری چیست ؟

رپوتاژ خبری نیز یک روش موثر در بهینه سازی سایت و افزایش ترافیک وب سایت است. در این روش کافیست محتوای تبلیغاتی ( شامل تصاویر، توضیحات کافی درمورد محصول و یا خدمتی که ارائه می کند و لینک وب سایت شما باشد ) خود را در وب سایت مورد نظر شما قرار دهید. در نوشتن محتوای رپورتاژ خبری دقت کنید چون اگر این محتوا به درستی نوشته نشود، شما را به نتیجه ی دلخواه خود نمی رساند. توصیه می کنم برای نوشتن محتوای رپورتاژ خبری خود، از یک متخصص سئو کمک بگیرید.


تفاوت بک لینک دائمی با رپورتاژ خبری

حال که با تعریف رپورتاژ خبری و بک لینک دائمی آشنا شدید، به بررسی تفاوت های این دو می پردازیم.

اگر به تعریف بک لینک دائمی و رپورتاژ خبری توجه کرده باشید، متوجه خواهید شد که شما در بک لینک دائمی فقط لینک وب سایت خود را در سایت موردنظر قرار می دهید، ولی در رپورتاژ خبری توضیحات کاملی را از محصول و یا خدمتی که ارائه می کنید، در اختیار بازدیدکنندگان می گذارید.


تاثیر بک لینک دائمی بر سئو

همان طور که در مقاله ی تاثیر بک لینک بر سئو سایت گفتیم، بک لینک ها تاثیر زیادی بر سئو سایت دارند. گوگل علاوه بر کیفیت بک لینک ها، به مدت زمان ماندن بک لینک در سایت نیز رتبه می دهد. وقتی لینک وب سایت شما به صورت دائمی در یک سایت پربازید وجود داشته باشد، به طور طبیعی ترافیک وب سایت شما بیشتر می شود.

خرید بسته ۱۰۰ عددی بک لیک

{j2store}32|cart{/j2store}

سخن پایانی

همان طور که گفته شد، بک لینک های دائمی مزایای بسیاری دارند که در نهایت می توانند منجر به افزایش فروش وب سایت شما شوند. اگر تصمیم به خرید بک لینک دائمی دارید، بهتر است ابتدا از کیفیت بک لینک هایدریافتی اطمینان حاصل کنید. بسیاری از وب سایت ها بک لینک بی کیفیتی را ارائه می دهند که نه نتها سئو سایت شما را بالا نمی برد بلکه ممکن است وب سایت شما را در سندباکس گوگل نیز قرار دهد. بنابراین در هنگام خرید بک لینک، به کیفیت آن ها توجه ویژه ای داشته باشید. اگر در این زمینه نیاز به مشاوره دارید، می توانید با دوستان ما تماس بگیرید و از مشاوره ی رایگان آن ها بهره مند شوید.

منبع: https://seohama.com/%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF/%D8%A8%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%AF%D8%A7%D8%A6%D9%85%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

درباره لنزهای رنگی چشم بیشتر بدانید

درباره لنزهای رنگی چشم بیشتر بدانید

درباره لنزهای رنگی چشم بیشتر بدانید ، امروزه به مدد تکنولوژی، انسان می تواند رنگ چشم های خود را به طور موقت تغییر دهد. لنزهای رنگی در طیف رنگی گوناگون قابلیت استفاده بر روی چشم ها را دارند.

خانم ها بیشترین متقاضی لنزهای رنگی می باشند. لنزهای چشمی کاربرد زیبایی و یا طبی دارند.

انواع لنزهای چشم


لنزهای زیبایی: این لنزها بیشتر جنبه آرایشی و زیبایی داشته و تنها برای تغییر چهره از آنها استفاده می شوند.


لنزهای طبی: این لنزها با توجه به تشخیص پزشک به منظور اصلاح دید چشم مانند دوربینی، نزدیک بینی و آستیگمات استفاده می شوند. افرادی که از عینک های طبی استفاده می کنند می توانند به جای عینک از لنزهای طبی استفاده کنند. البته قیمت این گونه لنزها نسبت به لنزهای آرایشی بیشتر می باشد. در ضمن لنزهای طبی در انواع بی رنگ و رنگی وجود دارند.


انواع لنزهای آرایشی


- لنزهای بهبود رنگ چشم: این لنزها با دادن عمق بیشتر به چشم ها، زیبایی خاصی را برای چشم ایجاد می کنند. این گونه لنزها بیشتر در رنگ های طوسی روشن، آبی شفاف و سبز زمردی می باشند. این لنزها برای افرادی که رنگ زمینه چشم هایشان تیره است، تاثیر کمی خواهد داشت.


- لنزهای دید رنگی: این لنزها عموما رنگ های روشنی داشته و تنوع زیادی در رنگ دارند که سبب تغییر محسوسی در چشم نخواهند شد.


- لنزهای مات: سبب تغییرات محسوس در رنگ چشم ها شده و قابل استفاده برای تمامی رنگ چشم می باشند.


انواع لنز از نظر مدت استفاده


لنزهای روزانه: این لنزها را نباید بیشتر از هجده ساعت استفاده کرد و در هنگام خوابیدن لازم است آنها را خارج نمایید.


لنزهای یک بار مصرف: این لنزها را نمی توان دو بار استفاده کرد و بعد از یکبار استفاده باید آنها را دور بیندازید. درهنگام خواب نیز باید خارج شوند.


لنزهای سالانه: این لنزها برای استفاده طولانی مدت مناسب هستند برای همین بهداشت و ضد عفونی کردن آنها اهمیت بیشتری خواهد داشت.


لنزهای سه ماهه: این لنزها عمری 90 روزه داشته و مانند لنزهای سالانه باید بهداشت و ضد عفونی کردن آنها رعایت شود.


نکات مهم در استفاده لنزهای چشمی


توصیه ما این است که سعی کنید از لنزها به مدت طولانی استفاده نکنید، اما رعایت کردن برخی نکات سبب کاهش خطرات ناشی از استفاده نا آگاهانه آنها خواهد شد. لازم است لنزها هر روز به وسیله سرم فیزیولوژی شسته شوند، داخل ظرف لنزها این سرم موجود می باشد که باید تند تند این سرم تعویض شود. درب لنز همیشه بسته باشد تا از وردو گرد و غبار و آلودگی به آن جلوگیری شود. قبل از استفاده از لنز دست ها را خوب با آب و صابون بشویید سپس آن را با نوک انگشت سبابه برداشته بر روی قرنیه بگذارید. مهم ترین نکته در مورد استفاده از لنزهای چشمی رعایت نکات بهداشتی آن می باشد. برای شستشو لنزها از همان سرم مخصوص استفاده کنید لنزها را زیر آب شیر قرار ندهید. در فواصل زمانی معین و کوتاه سرم داخل ظرف لنز را تعویض کنید. لنزها هر رو ز به شستشو نیاز دارند. از دادن لنزهایتان به دیگران و یا استفاده از لنزهای آنها خودداری کنید چرا که سبب انتقال بیماری و یا میکروب به چشم خواهد شد. ممکن است بیماری هایی مانند هپاتیت و یا ایدز از فردی به فردی دیگر انتقال یابد. همیشه قبل از خواب لنزهایتان را خارج کنید و هیچ گاه با لنزها به خواب نروید. در ورزش هایی که احتمال ضربه به چشم وجود دارد لازم است لنز را خارج کنید، در هنگام شنا کردن هم لنزها را درآورید یا از عینک های فوق العاده عایق در برابر آب استفاده نمایید.

منبع: https://lastmod.com/%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%D9%85%D9%88/%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%84%D9%86%D8%B2%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D9%86%DA%AF%DB%8C-%DA%86%D8%B4%D9%85-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF.html

گیاه فیتونیا

گیاه فیتونیا، این گیاه یک گیاه چند ساله و خزنده و جز گیاهان آپارتمانی است. برگ های این گیاه دارای رگبرگ هایی با رگ های سفید و یا ارغوانی هستند. برگ های این گیاه در فصل های مختلف رنگ های مختلف به خود می گیرد. این گیاه کوتاه قامت است و گلدانش را پر می کند. به عبارتی پر برگ است. این گیاه گل هایی به رنگ سفید دارد و نیز ساقه های کرکی دارد.

نام علمی: Fittonia versehaffeltii


نام انگلیسی: Acanthaceae


نام های دیگر: پوست ماری یا برگ نعنایی





شرایط نگهداری و نیازهای گیاه فیتونیا


این گیاه به آب تقریبا فراوانی نیاز دارد و در کل رطوبت دوست است. برای خاک گلدان می توانید خاک برگ و خاک باغچه و ماسه را با هم ترکیب کنید. در ضمن خاک گلدان باید حالت قلیایی داشته باشد. برای کود دهی به آن هر دو هفته یکبار در فصل بهار و تابستان انجام می شود.






آفات و بیماری های گیاه فیتونیا


چروک شدن حاشیه برگ ها، یعنی هوای محیط گیاه گرم است و باید گیاه را به محیط خنک تر منتقل کنید.


ایجاد لکه های قهوه ای روی برگ ها، به معنی استفاده بی اندازه از مواد شیمیایی براق کننده گیاه می باشد.


ریزش برگ ها و عدم رویش برگ های نو، به معنی سرما و یا بی آبی گیاه می باشد


کوچک ماندن برگ ها و افزایش فاصله بین برگ ها به معنی کم نور بودن مکان گیاه می باشد.


بد فرم شدن برگ ها به معنی وجود حشرات بر روی سطح گیاه می باشد که باید با سم حشره کش انها را از بین ببرید.




تکثیر گیاه فیتونیا


تقسیم ریشه: هنگامی که گلدان گیاهتان را عوض می کنید می توانید قسمتی از گیاه را در هر گلدان بکارید توجه کنید ریشه ها در این جابجایی آسیب نبینند.


قلمه ساقه: برای این کار ساقه هایی به اندازه 8 سانتی متر را از زیر دو برگ با چاقو ببرید و آنها را در هورمون ریشه زایی فرو برید و بعد از آن آنها را در خاک پیت دار بکارید بعد از آن گلدان را در نور محیط با دمای 18 تا 24 درجه سانتی گراد قرار دهید و سپس با اسپری آب را بر روی خاک آن اسپری کنید. می توانید بر روی گلدان، نایلون پلاستیکی قرار دهید و روی آن چندین سوراخ ایجاد کنید پس از دو سه هفته، ریشه زایی قلمه ها شروع می شود نایلون را بردارید و آبیاری را شروع کنید.




کاشت بذر: از طریق کاشت بذر هم می تونید تکثیر گیاه را انجام دهید.



این گیاه را می توانید در تراریوم نیز نگهداری کنید.


منبع: https://cactushadi.com/%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF/%DA%AF%DB%8C%D8%A7%D9%87-%D9%81%DB%8C%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%A7

ژل رویال چیست ؟

ژل رویال چیست ؟ خواص ژل رویال یا شاه انگبین ، یکی از محصولات مهم و با ارزش زنبور عسل است و به وسیله ی غدد مغذی زنبوران کارگر در روز های اولیه ی زندگی ترشح می شود ، بدین ترتیب که زنبوران عسل کارگر بین سن پنج تا دوازده روزگی می توانند ژل رویال ترشح کنند .


ژل رویال چیست ؟ خواص ژل رویال یا شاه انگبین

ژل رویال، ماده اولیه برای تغذیه ی تخم و نوزاد و همینطور اصلی ترین ماده ی غذایی برای ملکه می باشد . لاروی که از این ماده ی غذایی تغذیه می کند در عرض پنج روز وزن اولیه اش 1250 بار افزایش می یابد و این میزان رشد بسیار قابل توجه می باشد . با ادامه ی تغذیه از این ژل از زنبور عادی به ملکه تبدیل می شود . این ماده به اکسیر جوانی معروف است و که ماده ای بسیار مقوی و انرژی زا و پر پروتئین است .
معمولا لارو ها در سه روز اول زندگی از این ماده تغذیه می کنند ، اما این برنامه ی غذایی از روز چهارم عوض می شود و به مخلوطی از عسل و گرده ارتقا می یابد اما ملکه تا آخر عمر از این ژل استفاده می کند . این تفاوت تغذیه در زنبور ملکه و کارگر باعث تفاوت های بارزی در آن ها می شود . از جمله ؛
ساختمان بدن : زنبور ملکه اندام تناسلی دارد اما زنبور های کارگر اندام هایی مانند کیسه های جمع آوری گرده ، غده های غذایی نوزادان و غدد موم سازی می باشند .
دوره تکامل : دوره ی شفیرگی زنبور ملکه در 16 روز اتفاق می افتد ولی این مرحله در زنبور کارگر در 21 روز طی می شود .
طول عمر : زنبور ملکه حداقل تا 5 سال و زنبور کارگر 45 تا 60 روز زندگی می کند .
ظاهر و رفتار : ملکه می تواند 2000 تخم در روز بگذارد . او با پخش بوی خود در فضای کندو ، زنبوران کارگر را عقیم می کند . از نظر جسمی ملکه بسیار بزرگ تر از زنبور کارگر است .


خصوصیات فیزیکی ژل رویال

ژل رویال یک ماده ی یک نواخت با حالت خمیری و تقریبا مایع است که رنگ آن سفید مایل به زرد یا بژ بوده و بوی تند اسید فنولیک دارد . ژل رویال ترش و تند است ، به همین دلیل بعضی افراد از خوردن آن اجتناب می کنند . چسبندگی آن برحسب مقدار آب موجود و طول عمر آن تغییر می کند و به تدریج چسبناک تر می شود .
برخی ذرات باقی مانده در ژل رویال علامت خالص بودن آن است ، به عنوان مثال می توان به وجود پوست لارو اشاره کرد . تکه های موم نیز کم و بیش وجود دارند ، ولی وجود آن ها بیشتر به روش جمع آوری بستگی دارد .


ترکیبات شیمیایی ژل رویال

ژل رویال تنها منبع طبیعی استیل کولین خالص است و خصوصیات ضد میکروبی این ماده هم باعث می شود برای بدن بسیار مفید باشد . ژل رویال از نسبت های مختلف قند ها ، چربی ها ، پروتئین ها ، پانتوتنیک ، گاماگلبولین ( عامل افزایش مقاومت در مقابل ویروس ها و باکتری ها ) ، اسید نوکلئیک شبیه به DNA و RNA ، کلسترول ، بیوپترین و نئوپترین تشکیل یافته است . این ماده غنی از هورمون هایی با طیف گسترده ای از اثرات سودمند است . همچنین محتوی 15 درصد اسید اسپارتیک بوده که یک ماده ی ضروری برای رشد بافت ها ، عضلات و بازسازی سلول ها می باشد . اسید های آمینه ، شکل دهنده ی عناصر شیمیایی بسیار اساسی برای بدن ما بوده و برای رشد و توانایی مبارزه با عفونت ها و بیماری ها ضروری هستند . در بسیاری از شرایط بدن ما توانایی ساخت اسید های آمینه را نداشته و ما آن ها را از طریق خوردن غذا ها به دست می آوریم . با توجه به اهمیت اسید های آمینه و وجود مقادیر بسیار زیاد آن ها در ژله رویال ، اهمیت این ماده ی غذایی با ارزش برای بدن بیش از پیش آشکار می شود .


تولید و نگهداری ژل رویال

تولید این محصول یک کار تخصصی بوده و نیاز به آموزش حرفه ای دارد . از آنجا که ژل رویال غنی از آنزیم ها و هورمون هاست می بایست از تماس آن با نور و اکسیژن و هوا جلوگیری نمود تا واکنش ندهد . همچنین باید آن را در یخچال یا فریزر نگهداری کرد .


خواص ژله رویال

برخی خواص مهم این ماده غذایی ارزشمند عبارتند از :
-مصرف ژله رویال در دوران بارداری جهت رشد جسمانی و ذهنی نوزادان بسیار موثر است .
- در درمان نازایی و مشکلات بارداری می توان از ژل رویال به عنوان دارو استفاده کرد .
-مصرف مرتب ژل رویال در مبتلایان به بیماری صرع ( قش ) موجب کاهش تعداد و شدت حملات و حتی عدم بروز حملات صرع به مدت چند ماه می شود .
-استفاده ی منظم و مستمر ژل رویال برای مبتلایان به دیابت ، علاوه بر کاهش قند خون به دلیل اثرات شبه انسولین آن ، بر کبد نیز اثرات مثبتی خواهد گذاشت .
- از آن جا که ژل رویال منبعی غنی از استیل کولین و فسفولیپید به شمار می رود ، در درمان بیماری های عصبی نظیر آلزایمر ، ام.اس ، فراموشی و پارکینسون نقش بسزایی را ایفا می کند . ژل رویال به دلیل داشتن مقادیر فراوانی از هورمون های طبیعی ، مواد معدنی ، ویتامین های ب کمپلکس ، اسید فولیک و بعضی اسید های چرب علاوه بر اثرات مثبت بروی مغز و سیستم عصبی در کاهش درد های میگرن ، درمان افسردگی ، کاهش استرس و بی خوابی های شبانه و همچنین باعث بهبود ضعف اعصاب ، اختلالات روانی ، هیجان زیاد و جلوگیری از اثرات سو روانپزشکی می شود .
- ژل رویال در مقابله با سرطان ، یک آنتی اکسیدان قوی محسوب می شود و همچنین مانع از تشکیل و پیشروی تومور می شود . طی آزمایش های متوالی ثابت شده است که ژل رویال در بیماران تحت شیمی درمانی اثرات مفیدی از جمله حفاظت از کبد و کلیه ها دارد .
- طبق نتایج حاصل از آزمایش هایی که در کشور بلغارستان بروی 125 نفر انجام شد ، مصرف ژل رویال برای بیماران مبتلا به آرتروز به طرز چشمگیری بهبود دهنده بوده است . همچنین در درمان و پیشگیری از روماتیسم و تنگی نفس اثرات مفیدی داشته است .
- ژل رویال به دلیل داشتن مقادیر زیادی استیل کولین با کاستن رسوب کلسترول در دیواره ی رگ ها ، مانع از سخت شدن دیواره ی رگ ها و سکته می شود .
-ژل رویال به دلیل کلاژن بسیاری که دارد موجب باعث استحکام پوست می شود و به همین سبب در قاره های اروپا ، آمریکا ، استرالیا و آفریقا بیشترین استفاده از ژل رویال در لوازم آرایشی و دارو های پوستی است و خاصیت ترمیم کنندگی دارد . همچنین در پماد ها و کرم های سوختگی به کار می رود . از آنجا که درصد کمی از ژل رویال در این فراورده ها به کار برده می شود اما احتمال فساد آن وجود دارد به همین سبب این فراورده ها باید در یخچال نگهداری شوند .
- انرژی زا ی عالی برای ورزشکاران یا افرادی که کار زیادی انجام می دهند
-کاهش مشکلات دوران یائسگی برای بانوان
- عملکرد شبه تستوسترون و جبران کمبود ترشح آن در آقایان
-حفظ تعادل هورمونی بدن
-افزایش نیروی جنسی
-تنظیم فعالیت غده تیروئید


میزان استفاده از ژل رویال

مصرف این ماده بهتر است بر حسب وزن انسان باشد ، به طوری که مقدار یک میلی گرم ژل رویال خالص برای یک کیلو گرم وزن در هر وعده توصیه شده است . می توان ژل رویال را زیر زبان گذاشت تا به سرعت توسط مخاط های زیر زبانی جذب شده و و بدون گذاشتن از روده وارد خون می شود .
کودکان بالای یک سال مقدار 20 تا 30 میلی گرم به صورت خالص زیر زبانی ، مخلوط با عسل یا آب عسل و یا مخلوط با آب میوه می توانند مصرف کنند .
بزرگسالان بسته به وزن می توانند بین 50 تا 100 میلی گرم ژل رویال در سه وعده و قبل از وعده های غذایی مصرف کنند .


روش های مصرف ژل رویال

-محلوط ژل رویال و عسل : مخلوط آن یک الی یک و نیم ساعت قابل نگهداری است . می توانید هر روز صبح ناشتا یک قاشق مربا خوری از این مخلوط را زیر زبان قرار دهید .
-مخلوط ژل رویال با ماست
-کپسول و امپول : عرضه ژل رویال به شکل کپسول و یا آمپول های خوراکی در بازار های اروپایی و آمریکا متداول است . ولی در ایران فقط به شکل مخلوط با عسل یا خالص عرضه می شود .
-ژل رویال در برخی کرم ها و ماسک های پوستی

سخن پایانی

در مقاله های بعدی به خواص ژل رویال خواهیم پرداخت. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد . برای خرید ژل رویال تولید شرکت آراماس می توانید با شماره تلفن 66806884 تماس بگیرید و یا به سامانه پیامکی 5000110110 پیامک ارسال نمایید .


اجاره دیزل ژنراتور

یکی از خدمات مجموعه که دارای اهمیت زیادی بوده و بسیار مقرون به صرفه می باشد، اجاره دیزل ژنراتور است.

دیزل ژنراتور یکی از رایج ترین تجهیزات تولید برق و جریان الکتریسیته به شمار می آید که کاربردهای زیادی دارد.

از دیزل ژنراتور زمانی که نیاز به دسترسی به برق شهری نیست یا دچار قطعی برق شده ایم استفاده می کنیم

دیزل ژنراتورهای بزرگ جهت استفاده در صنایع مختلف و دیزل ژنراتورهای کوچک جهت استفاده در مصارف خانگی می باشد.

از مزایای اجاره دیزل ژنراتور که زمان اجاره دیزل ژنراتور لحاظ می گردد، سوخت آن است که مصرف کمی دارد.

از ویژگی های مهم دیزل ژنراتور، تأمین و تولید برق برای مدت زمان های مختلف است.

طول عمر بالای دیزل ژنراتور موجب شده است از این دستگاه، در صنایع گوناگون استفاده گردد.

ساختمان دیزل ژنراتور

از اجزا و بخش های مختلف ساختمان دیزل ژنراتور، قطعاتی هستند که هر کدام فعالیت های مختص به خود را انجام می دهند:

  • موتور
  • ژنراتور
  • مخزن سوخت ژنراتور
  • رگلاتور ولتاژ
  • سیستم خنک کننده
  • سیستم روغن و ژنراتور
  • شارژر باطری
  • سیستم کنترل
  • سکوی اتصال
  • سیستم دود خروجی ژنراتور

هر یک از بخش ها و قطعات دیزل ژنراتور دارای مدل های مختلفی هستند که زمان اجاره دیزل ژنراتور لحاظ می شوند.

مهم ترین بخش دیزل ژنراتور، موتور است که وظیفه تحویل توان مکانیکی را دارد و توان الکتریکی خروجی را مشخص می کند.

ژنراتور وظیفه تولید توان الکتریکی دیزل ژنراتور را بر عهده دارد که نوع آن بر حسب نیاز متقاضیان مشخص می شود.

مخزن سوخت ژنراتور دارای حجم مشخصی است که بر حسب نوع دیزل ژنراتور متغیر و متفاوت است.

رگلاتور ولتاژ وظیفه تنظیم ولتاژ خروجی ژنراتور را بر عهده دارد که با قطعات دیگر ارتباط برقرار می کند.

سیستم خنک کننده جهت خنک کردن دیزل ژنراتورها قرار داده می شود که موجب افزایش عملکرد دیزل ژنراتور می شود.

سیستم روغن و ژنراتور در زمینه کنترل روغن اجزای مختلف دیزل ژنراتور تعبیه می شود.

شارژر باطری، میزان شارژ باتری را نشان داده و وظیفه شارژ کردن باطری را بر عهده دارد.

سیستم کنترل وظیفه کنترل الکتریکی کل سیستم را بر عهده دارد. سکوی اتصال نیز جهت قرارگیری تجهیزات تعبیه می شود.

سیستم دود خروجی ژنراتور جهت جدا کردن دود سمی خروجی از دیزل ژنراتور در نظر گرفته می شود.

اجزای دیزل ژنراتور

از مهم ترین اجزای دیزل ژنراتور که در اجاره دیزل ژنراتور لحاظ می شود، موتور دیزل ژنراتور می باشد.

انواع موتورهای دیزل ژنراتورها به طور کلی شامل موارد زیر می باشد که هر کدام ویژگی های مشخصی دارد:

  • موتور دیزل ژنراتور پرکینز (Perkins)
  • موتور دیزل ژنراتور کامینز (Cummins)
  • موتور دیزل ژنراتور ولوو پنتا (Volvo Penta)
  • موتور دیزل ژنراتور دوسان (Doosan)
  • موتور دیزل ژنراتور ام تی یو (Mtu)
  • موتور دیزل ژنراتور دویتس (Dutz)
  • موتور دیزل ژنراتور لوول (Lovol)
  • موتور دیزل ژنراتور موتورسازان

بخش دیگری از دیزل ژنراتور که در فرآیند اجاره دیزل ژنراتور مورد بررسی قرار می گیرد، شامل سیستم های زیر است:

  • سیستم سوخت رسانی
  • سیستم راه اندازی
  • سیستم خنک کننده
  • سیستم روغن کاری
  • سیستم گرم کننده آب اطراف سیلندر
  • سیستم تنظیم کننده دور یا گاورنر
  • سیستم تنظیم کننده ولتاژ
  • سیستم توربو شارژر
  • سیستم اگزوست
  • سیستم قطع اضطراری و آلارم

موتور ژنراتورها با توجه به مصرف سوخت به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که شامل موارد زیر است:

  • بنزین سوز
  • گاز سوز
  • دوگانه سوز
  • گازوئیل سوز

مولدهای دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور بر حسب کاربرد، توسط کارخانه چهار نوع مولد پایه، دائم، اضطراری و چند منظوره را لحاظ می کنند.

اجاره دیزل ژنراتور با توجه به نوع مولد انجام می شود.

مولد های پیشنهادی کارخانه های سازنده دیزل ژنراتور شامل موارد زیر می باشد:

  • مولد اضطراری یا Standby
  • مولد پایه یا Prime
  • مولد دائم یا Continuous
  • مولد چند منظوره

مولد اضطراری زمانی که مکانی دچار قطع شدن برق شد، به صورت اتومات اقدام به تولید و تأمین برق می کند.

ژنراتور با مولد اضطراری به نحوی طراحی شده اند که تا چند ساعت در ماه فعالیت می کنند و پیوسته کار نمی کنند.

مولد پایه در مکان هایی همچون نمایشگاه، اردوگاه، کمپ و اکتشاف معادن که نیاز موقتی به برق دارند، کاربرد دارد.

مولد دائم جهت استفاده در امور نیروگاهی یا برق سراسری کاربرد دارد که برای زمان های نامحدود در نظر گرفته می شود.

مولد چند منظوره بهتر است در اهدافی که مربوط به رویکردهای اقتصادی است مورد استفاده قرار نگیرد.

اجاره دیزل ژنراتور با توجه به کاربرد هر یک از مولد های پیشنهادی کارخانه به متقاضیان داده می شود.

ویژگی های دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور دارای قابلیت ها و مزایایی است که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

از قابلیت های سیستم کنترلی دیزل ژنراتور که زمان اجاره دیزل ژنراتور لحاظ می گردد، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استارت اتوماتیک دیزل ژنراتور
  • طراحی سیستم کنترلی دیزل ژنراتور بر اساس میکرو کنترلر
  • قابلیت کنترل، مونیتورینگ و تنظیم با استفاده از کامپیوتر تحت ویندوز
  • قابلیت تنظیم پارامترهای زمانی از روی پنل
  • قابلیت کار با ولتاژ متغیر به طور اتوماتیک از ۱۲ تا ۴۸ ولت
  • داشتن نشانگر زمان کار دیزل ژنراتور
  • قابلیت نمایش ولتاژ، فرکانس و آمپراژ
  • قابلیت نمایش دور موتور
  • قابلیت کار در حالت های اتوماتیک و دستی
  • تشخیص آمادگی و اندازه گیری سه فاز شهری

اجاره دیزل ژنراتور با توجه به اجزای آن که متشکل از موتور دیزل، ژنراتور و قطعات جانبی می باشد انجام می شود.

سایر متعلقات دیزل ژنراتور شامل شاسی، تابلو فرمان، کانوپی یا اتاقک سایلنت، گاری سیار دو چرخ و چهار چرخ می باشد.

کاربرد دیزل ژنراتور

متقاضیانی که در جهت اجاره دیزل ژنراتور اقدام می کنند، لازم است از کاربردهای دیزل ژنراتور مطلع و آگاه باشند.

از کاربردهای دیزل ژنراتور در صنایع مختلف، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • صنعت حمل و نقل جاده ای
  • صنایع و معادن
  • حمل و نقل هوایی
  • کشتی های اقیانوس پیما
  • فناوری اطلاعات و سیستم های کامپیوتری
  • بیمارستان و مراکز درمانی

دیزل ژنراتور جهت استفاده در کامیون ها، اتوبوس ها، قطار، خودروهای بنزینی، لودر و بیل مکانیکی تولید می شود.

امروزه کاربرد دیزل ژنراتور در بهره برداری از منابعی همچون سنگ آهن، ماسه، شن، نفت، گاز و زغال سنگ زیاد می باشد.

کاربرد دیگر دیزل ژنراتور در وقوع بلایای طبیعی مانند زلزله، سیل و طوفان می باشد که جهت استفاده در بیمارستان مهم می شود.

با توجه به اینکه دیزل ژنراتور دارای کاربردهای مختلفی می باشد، اجاره این محصول روشی مقرون به صرفه و مهم ارزیابی می گردد.


زمان سینه خیز رفتن نوزاد و علت تاخیر در آن

نخستین حرکات نوزادان برای جا به جایی " سینه خیز رفتن" است و معمولا نوزادان در یک برحه زمانی اقدام به سینه خیز رفتن می کنند، اما علت سینه خیز نرفتن برخی کودکان چیست؟

زمان سینه خیز رفتن نوزادان از چند ماهگی و چطور؟
سینه خیز رفتن اولین حرکات نوزاد برای جابه جا شدن و کشف دنیای پیرامونش است. نوزاد با بزرگ شدن ، رفلاکس های نوزادی را آغاز می کند تا حرکاتش به صورت اختیاری و ارادی در بیایند. او کم کم یاد می گیرد که تعادل خود را روی دست ها و زانوها حفظ کند و به جلو و عقب حرکت کند و به تمامی نقاط خانه سرک بکشد. برخی از مادران همواره نگران این موضوع هستند که زمان سینه خیز رفتن نوزادشان به تاخیر افتاده باشد و یا اینکه کودکشان مراحل رشد را به طور صحیح طی نکند. با مطالعه این بخش از نمناک همه چیز را درباره سینه خیز کردن کودکان در می یابید.
زمان سینه خیز رفتن کودک:
کودکان بین 6 ماهگی تا 9 ماهگی یاد می گیرند که سینه خیز بروند اما برخی از کودکان سینه خیز نمی روند و سعی می کنند با گرفتن اشیا برخیزند و سپ‍س راه بروند.

مراحل یادگیری سینه خیز کردن در کودکان
2 تا 3 ماهگی :غلت زدن

نوزاد از 2 تا 3 ماهگی غلت زدن را تجربه می کند. او با حرکت مداوم دست ها و پاهایش به اطراف اگر قدرت بدنی خوبی داشته باشد غلت خوردن را یاد می گیرد. در این مرحله همواره باید مراقب کودک باشید. غلت زدن از پشت به شکم تا 5 ماهگی طول می کشد زیرا به هماهنگی بیشتری بین اعضای بدن نیاز دارد. در این کار به کودک کمک نکنید فقط مراقب او باشید.

سینه خیز رفتن

مراحل یادگیری سینه خیز کردن
6 ماهگی تا 7 ماهگی
در 6 ماهگی تا 7 ماهگی کودک بعد از یادگیری غلت زدن ، روی شکم خود قرار می گیرد و به تدریج با تقویت عضلات شکم یاد می گیرد که سینه خیز برود. در 6 ماهگی کودک با قرار گیری روی شکم ، سر و شانه ها را بالا نگه می دارد و از بازوی خود به عنوان پشتیبان کمک می گیرد و سپس با نیروی عضلات بازوها، خود را به جلو کشیده و می خزد. سپس یاد می گیرد که شکم خود را از زمین فاصله دهد و چهار دست و پا برود .

چگونگی چهار دست و پا رفتن کودک :
سینه خیز رفتن یکی از مهم ترین قدم ها در راه استقلال حرکتی کودک است. وقتی نوزاد را روی شکم قرار می دهید و گردنش را بالا می گیرد رفلاکس تونیک گردن باعث می شود او به صورت غریزی و برای پاسخ به این حالت دست هایش را صاف کند و زانو هایش را خم کرده و چهار دست و پا شود.

چنانچه بخش نوزاد در نمناک اشاره می کند سپس برای تقویت ماهیچه ها و عضلاتش سعی می کند این وضعیت را حفظ کند و گیرنده های عضلانی را با تکرار مداوم به صورت آماده باش در آورد . ممکن است کودک شما مدتی خودش را به جلو و عقب تاب بدهد زیرا تعادل کافی برای جلو رفتن و ایجاد هماهنگی بین دست ها و پا ها را ندارد. با وارد عمل شدن کانال های تعادلی گوش داخلی هماهنگی بین دست و پا ایجاد خواهد شد و کودک شما قادر به حرکت به صورت چهار دست و پا می شود.

سینه خیز رفتن اولین گام در آماده سازی مغز برای یادگیری حرکات پیچیده تر است زیرا به کودک شما کمک می کند تا بتواند گردن، دست ها و پا هایش را با هم تکان دهد.

سینه خیز نوزاد

چهار دست و پا رفتن کودکان
چهار دست و پا رفتن در 8 ماهگی تا 10 ماهگی
در حدود 8 تا 10 ماهگی کودک بدون کمک والدین و تکیه گاه بنشیند. او با یادگیری نشستن و قوی شدن عضلات بازو، پاها و پشت استفاده از دست ها و زانوها برای جابجایی از حالت نشسته به سینه خیز استفاده می کند. جابجایی با استفاده از زانوها یعنی چهار دست و پا رفتن به او قدرت و سرعتی که برای جابجایی نیاز دارد می بخشد. او به تدریج یاد می گیرد که چگونه از موقعیت سینه خیز به موقعیت نشستن جابجا شود.

چهار دست و پا رفتن در یک سالگی
در یک سالگی کودک حرکت چهار دست و پا را می آموزد و مهارت لازم را برای این کار پیدا می کند و حتی اینگونه از پلکان بالا می رود بنابراین در این سن باید کاملا مراقب کودک بود زیرا ممکن است کارهای خطرناک انجام دهد.

بعد از چهار دست و پا راه رفتن چه اتفاقی می افتد؟
پس از آنکه حرکت چهار دست و پا نوبت به راه رفتن می رسد و کودک به همه چیز مثل میز نهارخوری ، مبل ها و یا حتی به پاهای خود شما آویزان می شود تا بایستد. پس از تمرین این کار او توانایی پیدا می کند تا در موقعیت ایستاده با نگهداشتن خود به اسباب و اثاثیه جابجا شود. سپس بدون گرفتن وسایل سعی در حرکت کردن می کند و راه می رود.

چگونگی تشویق کودک به سینه خیز رفتن
بهتر است کودکتان را روی شکمش قرار دهید و او را تشویق به قرار گرفتن روی شکم کنید. اما کودک خود را نباید زمان زیادی در این حالت قرار دهید زیرا به گردن و کمر او آسیب می رسد.

سینه خیز رفتن کودک

تشویق کودک به سینه خیز رفتن
چگونه می توان کودک را در مرحله سینه خیز از خطرات حفظ کرد؟
خانه را برای جلوگیری از بروز خطر ایمن کنید.

مراقب عبور کودکتان از پلکان ها باشید و تا 18 ماهگی مسیر عبور کودک به سمت پلکان ها و سایر جاهای خطرنک را مسدود کنید.

اگر خانه تان سرامیک است ، سطح خانه را با قالی، قالیچه یا موکت بپوشانید.

علت سینه خیز نرفتن کودک
پاهایی با انحنای به سمت داخل:

بدلیل جمع شدن بدن نوزادان در رحم، ممکن است که پای نوزاد به سمت داخل انحنا داشته باشد و برای صاف شدن پا به طور کامل به کمی زمان نیاز است. اگر این پدیده ی طبیعی تا وقتی که نوزاد بتواند روی شکم خود بخوابد رخ ندهد، موجب جلوگیری از حرکات نوزاد مثل چهار دست و پا خزیدن می شود. نمناک توصیه می کند که نوزاد را برای معاینه میزان خمیدگی نزد متخصص کودکان ببرید.

2ـ کف پای صاف:
صافی کف پای نوزاد روی تواناییش در راه رفتن تاثیر می گذارد. داشتن پای صاف چهار دست و پا خزیدن را عقب می اندازد زیرا باعث شود مچ پا به سمت داخل خم شود. پای نو پایان معمولا بعد از سه سالگی شروع به گرفتن انحنای خود می کند.

3ـ زمان کافی روی شکم سپری نشده:
یکی از اصلی ترین دلایل برای تاخیر در خزیدن نگذراندن زمان کافی کودک به روی شکم به دلیل ترس والدین از رخ دادن اتفاقات نا گواراست. این ترس سبب می شود که نوزادان از حالت خوابیده به طور مستقیم به حالت نشسته در بیایند و زمانی برای خزیدن نداشته باشند. پس در طی روز نوزاد خود را روی شکم قرار دهید.

چهار دست و پا رفتن

زمان سینه خیز رفتن نوزادان و دلیل تاخیر آن
4ـ فرصتی برای امتحان وجود نداشته:
گاهی والدین یا اقوام نوزادان را بیش از حد معمول در آغوش می گیرند به همین علت این نوزادان زمان کمی برای آشنایی با حرکت ماهیچه های خود خواهند داشت.

5- به حالات دیگری حرکت می کنند:
اگر کودکتان حرکات دیگری به جز خزیدن مانند غلت زدن، نشستن، از جلو یا عقب افتادن یا با دست خود را به جلو کشیدن انجام می دهند ، نیازی به نگرانی نیست اما اگر فرزندتان کم تحرک است، آرام دست ها و پا هایش را بکشید و به او در نشستن کمک کنید.

نشانه هایی که باید موجب نگرانی شما شود
1ـ گرفتگی عضلات

2ـ عضلات پای ضعیف

3ـ تاخیر در دیگر مراحل رشد

درمان “خشکی پوست” با روش های خانگی و طبیعی

خشکی پوست مشکلی است که بسیار از افراد از آن رنج می برند، بنابراین بهتر است از بهترین روش ها استفاده کنید و “خشکی پوست” را درمان کنید.

چه چیزی سبب خشک شدن پوست می شود؟ چطور می توان خشکی پوست را درمان کرد؟
از دست رفتن آب بدن را دی هیدریشن می نامند که علت خشک شدن پوست است . برای حل کردن این مشکل ابتدا باید علت اصلی آن را فهمید. چندین فاکتور در خشک شدن پوست موثرند از جمله محیط،آب و هوا، موقعیت سلامتی و یا نوع زندگی . بعضی از آنها به آسانی قابل علاج هستند ولی بعضی دیگر زمان و تلاش بیشتری را برای درمان نیازمندند . پوست خشک، یک وضعیت ناراحت کننده است که با پوسته پوسته شدن پوست، خارش، و ترک خوردگی مشخص می شود.
به دلایل مختلف رخ می دهد. ممکن است به طور طبیعی پوست خشک داشته باشید اما حتی اگر پوست شما متمایل به چرب باشد، می توانید پوستتان را به طور مداوم به سمت خشکی بکشید ؛ پوست خشک می تواند بر روی تمام قسمت های بدن شما تأثیر بگذارد. معمولا روی دست، بازوها و پاها تاثیر بیشتری می گذارد. در بسیاری از موارد، شیوه زندگی تغییر می کند و مرطوب کننده های بدون نسخه یا روش های درمانی که در این بخش از سلامت نمناک خواهیم گفت ممکن است راه درمان شما باشند اگر این درمان ها کافی نبودند، باید با پزشک خود ملاقات کنید.

خشک شدن پوست

انواع پوست خشک و خشکی پوست :
قرار داشتن در شرایط آب و هوای خشک، آب داغ و مواد شیمیایی خاص می تواند موجب خشک شدن پوست شود. پوست خشک می تواند به دلیل تحت درمان های دارویی بودن نیز ایجاد شود.آماس پوستی (درماتیت) ،یک واژه پزشکی برای پوست های بسیار خشک است. چندنوع آماس پوستی یا درماتیت وجود دارد ؟

درماتیت تماسی: درماتیت تماسی زمانی ایجاد می شود که پوست شما با چیزی تماس برقرار کرده، واکنشی نشان دهد، که باعث التهاب موضعی می شود.تحریک درماتیت تماسی زمانی اتفاق می افتد که پوست شما در معرض یک عامل شیمیایی تحریک کننده مانند سفید کننده قرار بگیرد ، درماتیت تماسی با آلرژی تماسی زمانی ایجاد می شود که پوست شما در معرض یک ماده که شما به آن آلرژی دارید، قرار بگیرد، مانند نیکل.

درماتیت سبورئیک : درماتیت سبورئیک زمانی رخ می دهد که پوست روغن زیادی تولید کند. به صورت بثورات و جوش ها و لکه های قرمز و پوسته شده، بر روی پوست سرتان ظاهر می شوند ، این نوع درماتیت در نوزادان شایع است.

درماتیت آتوپیک: درماتیت آتوپیک نیز به عنوان اگزما شناخته می شود. یک بیماری پوستی مزمن که موجب پوسته پوسته شدن پوست شما می شود که در میان کودکان و افراد جوان شایع است.

شرایط دیگری مانند پسوریازیس و دیابت نوع 2 همچنین می توانند پوست شما را خشک کنند.

درمان پوست خشک

عوامل خطر برای پوست خشک:
پوست خشک هر کسی را می تواند تحت تاثیر قرار دهد. اما برخی از عوامل، شانس ابتلا به خشکی پوست را افزایش می دهد، از جمله:

سن؛ افراد مسن تر به احتمال زیادتری خشکی پوست می گیرند. با بالا رفتن سن، منافذ پوستی به طور طبیعی روغن کمتری تولید می کنند، که خطر ابتلا به خشکی پوست بیشتر می شود.

سابقه پزشکی:اگر سابقه خانوادگی این شرایط و یا بیماری های آلرژیکی در خانواده تان دارید، در این صورت به احتمال بیشتری برای ابتلا به اگزما یا حساسیت درماتیت پوستی دارید.

فصل:خشکی پوست در ماه های پاییز و زمستان بیشتر شایع است، زمانی که رطوبت نسبی کم می شود. در تابستان، سطح بالای رطوبت باعث می شود پوست شما از خشک شدن خارج شود.

عادات حمام کردن:حمام کردن مکرر و یا شستشو با آب خیلی داغ خطر ابتلا به خشکی پوست را بسیار افزایش می دهد.

درمان های خشکی پوست که به سبک زندگی مرتبط می شود :

تغییرات خیلی ساده در سبک زندگی می تواند به جلوگیری کردن از خشکی پوست کمک کند. سعی کنید:

از حمام کردن یا دوش گرفتن با آب داغ خودداری کنید.
به جای هر روز دوش گرفتن، یک روز درمیان دوش بگیرید
زمان دوش گرفتنتان کمتر از 10 دقیقه باشد.
هنگام حمام کردن یا دوش گرفتن از صابون مرطوب کننده استفاده کنید.
بلافاصله بعد از حمام یا دوش گرفتن از مرطوب کننده استفاده کنید.
نوازش خیلی آرام، به جای مالش های محکم، پوست مرطوب را با یک حوله نرم خشک کنید.
از خاراندن و یا اسکراب کردن پوست خشک پرهیز کنید.
در خانه از دستگاه بخور استفاده کنید.
مقدار بسیار زیادی آب بنوشید.
خشکی پوست

درمان های خانگی برای پوست خشک:
در اینجا 10 نوع درمان خانگی عالی برای پوست های خشک آورده ایم.

1.رفع خشکی پوست با روغن زیتون

یک لایه نازک روغن زیتون طبیعی در زیر مرطوب کننده همیشگی تان بزنید. حدود نیم ساعت قبل از دوش گرفتن، روغن زیتون را روی دست ها، پاها و سایر مناطقی که پوست خشک دارند بزنید و آرام ماساژ دهید. دوش بگیرید و سپس از یک مرطوب کننده سبک استفاده کنید.

دو قاشق غذاخوری روغن زیتون، چهار قاشق غذاخوری شکر قهوه ای و یک قاشق غذاخوری عسل را باهم مخلوط کنید ؛ این ترکیب اسکراب خانگی را بر روی پوست خشک خود بزنید، با حرکات دایره ای چند دقیقه مالش دهید. دوش بگیرید و سپس از یک مرطوب کننده سبک استفاده کنید.

روغن زیتون

2.درمان خشکی پوست با کرم خامه شیر

چند قطره آب لیمو، یک قاشق چای خوری شیر و دو قاشق چای خوری خامه را باهم مخلوط کنید. این ترکیب را روی دست ها و پاهایتان بزنید. کمی قبل از دوش گرفتن این ترکیب را بزنید و اجازه دهید تا بماند. این کار را یکبار در روز انجام دهید.

خامه را به سه تا چهار قاشق غذاخوری آرد اضافه کنید، تا خمیری سفت بدست آید خمیر را روی صورت، دستها و پاهای خود بزنید. اجازه دهید 15 دقیقه بماند و سپس آن را با آب ولرم آبکشی کنید. این کار را یکبار در روز انجام دهید.

3. شیر برای درمان خشکی پوست

یک حوله را در شیر سرد خیس کنید و به مدت 5 تا 7 دقیقه قرار دهید ؛ شیر را به آرامی با یک پارچه دیگر که در آب خیس شده است، از صورتتان پاک کنید. به این ترتیب این مرطوب کننده طبیعی روی پوست شما باقی خواهد ماند این کار را یک روز در میان انجام دهید. چند قطره گلاب را به چهار قاشق شیر اضافه کنید ؛ این محلول را به سراسر بدن خود بزنید و اجازه دهید 10 دقیقه بماند و سپس بدن خود را با آب سرد شستشو دهید. این درمان را دو بار در روز استفاده کنید.

4. عسل برای رفع خشکی پوست

قبل از حمام یا دوش گرفتن، عسل را به تمام بدن خود بمالید و اجازه دهید ، 5 تا 10 دقیقه بماند. این کار را هر روز تکرار کنید تا پوست مرطوب خود را مشاهده کنید.نسبت های مساوی از عسل، موم زنبور عسل و روغن زیتون را اندازه گیری کنید ؛ موم را در یک تابه کوچک روی حرارت کم قرار دهید تا آب شود. آن را از روی حرارت بردارید و عسل و روغن زیتون را در آن مخلوط کنید. این مخلوط را روی تمام بدن خود بزنید و اجازه دهید 10 دقیقه بماند. سپس دوش بگیرید. این کار را هر روز یا یک روز در میان تکرار کنید.

استفاده از عسل

5. درمان خشکی پوست با ماست

ماست تازه را روی دستها، صورت و پاهای خود بزنید و به آرامی ماساژ دهید ، برای 10 دقیقه و سپس دوش بگیرید. عمل لایه برداری خفیف ماست پوست خشک را برمی دارد و پوست را تازه تر می کند. این کار را یکبار در روز انجام دهید. نصف فنجان ماست را با سه قاشق غذاخوری پاپایا خرد شده یا له شده مخلوط کنید ؛ چند قطره از هر عسل و آب لیمو اضافه کنید. این ترکیب را روی پوست خود بمالید و اجازه دهید 10 دقیقه بماند و سپس با آب سرد بشورید. این کار را یک بار در هفته انجام دهید.

6. روغن نارگیل برای درمان خشکی پوست

قبل از رفتن به رختخواب، روغن نارگیل گرم را به تمام بدن خود بمالید و صبح آن را بشویید. این کار را روزانه انجام دهید تا پوست شما نرم و صاف شود. پس از حمام رفتن یا دوش گرفتن روغن نارگیل را روی پوست خشک خود بمالید. هنگامی که پوست بعد از حمام گرم است، روغن نارگیل بیشتر جذب می شود. این کار را هر رور انجام دهید.

استفاده نارگیل

درمان خشکی پوست با روغن نارگیل
8. بلغور جو دوسر برای رفع خشکی پوست

یک فنجان بلغور جو دوسر را در وان حمام خود بریزید و با آب گرم وان را پر کنید.چند قطره روغن اسطوخودوس اضافه کنید. 15 تا 30 دقیقه در وان بمانید. یک بار در هفته از حمام آرامش بخش لذت ببرید.

یک ماسک صورت را با مخلوط کردن یک موز رسیده و یک فنجان بلغور جو و کمی شیر ولرم تهیه کنید. این مخلوط نرم را روی پوست خشک خود بزنید و اجازه دهید 10 تا 15 دقیقه بماند. و با آب سرد شستشو دهید. از این ماسک صورت یک بار در هفته استفاده کنید.

9. درمان خشکی پوست با روغن بادام

به آرامی کمی روغن بادام خالص را گرم کنید. بدن خود را به آرامی با روغن گرم نیم ساعت قبل از دوش گرفتن، ماساژ دهید ، پس از حمام، هنگامی که پوست شما هنوز مرطوب است، کمی مرطوب کننده سبک بزنید. این کار را یکبار در روز انجام دهید.قبل از رفتن به رختخواب، یک لیوان شیر گرم را با یک قاشق چای خوری روغن بادام بخورید. این کار را هر شب برای داشتن پوستی سالم و همچنین خوابی آرام، انجام دهید.

نکته:کسانی که به بادام حساسیت دارند نباید از درمان های روغن بادام استفاده کنند.

10. رفع خشکی پوست با آلوئه ورا

برگ های تازه آلوئه ورا را برش بزنید و ببرید و ژل آن را خارج کنید. ژل روی پوست خشک خود بزنید و اجازه دهید 10 تا 15 دقیقه بماند. آن را با آب ولرم بشورید و این کار را دو بار در روز انجام دهید.

یا :نصف فنجان آووکادو رسیده را له کنید و با نصف فنجان عسل مخلوط کنید. این ترکیب را بر روی پوست خشک خود بزنید و اجازه دهید 15 دقیقه بماند و سپس آبکشی کنید. این ماسک هیدراته و آبرسان را یک یا دو بار در هفته به صورتتان بزنید. فرآیند بیشتر از این انجام ندهید. همچنین می توانید هر روز یک لیوان اسموتی آوکادو بنوشید، به منظور افزایش دریافت چربی های سالم که باعث حفظ هیدراته و آبرسانی و رطوبت پوست می شود.

استفاده از آلوئه ورا

آلوئه ورا برای درمان خشکی پوست

11 . خاک رس و عسل برای درمان خشکی پوست

یک قاشق مربا خوری خاک رس سبز رنگ و یک قاشق مرباخوری عسل را مخلوط کنید. این ترکیب را به صورت خود بمالید ولی مواظب باشید اطراف چشم ها نمالید. 15دقیقه صبر کنید و سپس با آب ولرم صورت خود را بشویید. در حالیکه پوست صورت کمی مرطوب است، یک مایع نرم کننده یا روغن طبیعی مخصوص به صورت خود بمالید. از این روش های درمانی آسان برای تسکین ناراحتی های پوست خشک امتحان کنید تا بافت نرم و صاف طبیعی خود را بازگردانید.

12. ماسک روغن زیتون و تخم مرغ برای درمان خشکی پوست

برای تهیه این ماسک عالی گیاهی که برای درمان خشکی پوست توصیه می شود کافی است یک قاشق چای خوری روغن زیتون را با یک زرده تخم مرغ مخلوط کنید و آن را به مدت 30 دقیقه روی صورت و دست های خود ماسک کنید. پس از این مدت زمان دست ها را با کمک آب ولرم بشویید و سپس برای شست وشوی صورت از شیر کمک بگیرید.

13.ماسک سیب زمینی برای درمان خشکی پوست

یکی از ساده ترین و کم دردسرترین ماسک های طبیعی برای درمان خشکی پوست است ؛ استفاده از این ماسک در طول فصل پاییز و زمستان علاوه بر درمان خشکی پوست به پیشگیری از ابتلا به این عارضه نیز کمک می کند. برای تهیه این ماسک باید:

یک سیب زمینی متوسط را آب پز کنید و پس از سرد شدن آن را رنده کرده و با مقداری شیر خمیر کنید. این خمیر را به مدت 20 دقیقه روی صورت خود ماسک کنید و سپس با آب نیمه ولرم آن را بشویید. این خمیر علاوه بر درمان خشکی پوست به لطیف شدن پوست های معمولی نیز کمک می کند.

توصیه های کلی برای درمان خشکی پوست
برای از بین بردن خشکی پوست انگشتان دست، کرم گل همیشه بهار و ویتامین E را استفاده کنید. موقع خواب این مخلوط را به پوست دست خود بمالید و تمام شب دستکش های نایلونی بپوشید تا کرم به جایی مالیده نشود.

برای رفع خشکی پوست از دستگاه بخور یا سماور یا یک ظرف آب روی شوفاژ برای مرطوب کردن هوای اتاق به خصوص در زمستان استفاده کنید ، اقدامی که باعث می شود پوست آب کمتری از دست بدهد.
از صابون های تند و کرم های پاک کننده مواد آرایشی استفاده نکنید، زیرا این کرم ها دارای روغن های هیدروژنه هستند. این روغن ها باعث می شوند رادیکال های آزاد به پوست آسیب زده و باعث خشکی و چین و چروک آن شوند. برای پاک کردن پوست خود، از روغن زیتون و روغن بادام استفاده کنید. به آرامی روغن را به پوست خود بمالید، سپس با آب گرم آن را بشویید و با یک پارچه نرم، پوست خود را خشک کنید.
هنگام حمام کردن از آب خیلی داغ استفاده نکنید. تا جایی که امکان دارد جلوی آفتاب نایستید. نور خورشید باعث خرابی بیشتر پوست می شود. تابش مستقیم نور خورشید به پوست خشک باعث خشکی، چین و چروک، جوش و حتی تاول می شود.
رفع خشکی پوست
رابطه خشکی پوست با جنس لباس

باید دقت داشته باشید که لباس های چسبان خشکی پوست را بیشتر می کند پس بهتر است از لباس های نخی و کمی گشاد که به بدن نچسبد استفاده شود. ، در فصل سرما پوست بیشترین تاثیر را به عنوان یک بافت زنده در تماس با محیط دچار کنش و واکنش هایی می شود. این تأثیرپذیری در فصل زمستان به دلیل میزان آبی که دفع می شود یا در لایه های پوست می ماند افزایش می یابد.

مشخصات پدل شیفتر لندکروز

فروش و نصب تجهیزات جانبی انواع خودرو شامل دی وی دی فابریک، انواع قاب فابریک، لوازم صوتی و آپشن هایی مانند: دروبین 360 درجه، رادار نقطه کور،کلیس استارت،فرمان، ردیاب، دزدگیر، آینه ی بغلی و ….. از خدمات شرکت گندم کار دی وی دی می باشد که در هر زمان اماده ارائه ی خدمات به هم وطنان می باشد. گندم کار دی وی دی با ارائه خدمات نصب آپشن های جانبی برای انواع خودرو ها در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر تلاش می نماید. استفاده از تجهیزات به روز و مقاوم با بالاترین کیفیت دلیلی بر ارائه خدمت به بهترین نحو می باشد. اکنون چهل سال است که کمپانی خودروسازی تويوتا در ‌ايران حضور دارد و توانسته است سهم بزرگی از بازار خودروهاي شاسي بلند را در ایران تصاحب کند. دو مدل GXR و VXR از اتومبیل های لندکروز در ایران در عرضه مي‌شوند. از لحاظ فنی باید گفت تویوتا لندکروز دارای موتور ۴۰۰ سي سي شش سيلندر و گيربکس پنج دنده اتوماتيک تيپ ترونيک است که می تواند ۲۴۰ اسب بخار قدرت تولید کند. به جهت استفاده از موتور ۴۰۰ ‌سي سي مذکور در ‌اين اتومبیل، راننده می تواند پدال گاز را حداکثر تا سرعت ۲۰۰ ‌کيلومتر در ساعت فشار دهد. در ادامه به توضیح سیستم پدل شیفتر لندکروز میپردازیم.

مشخصات پدل شیفتر لندکروز

در آینده نزدیک روزي فرا خواهد رسید که نسل گیربکس‌های دستی مثل فلاپي دیسک‌های کامپیوترها و نوارهاي کاست منقرض خواهد شد. همانطور که به مرور علم و فناوری توسعه یافته و می‌یابد گیربکس‌های خودکار هم پیشرفت کرده مدرن‌تر می‌شوند و قابلیت اطمينان آن‌ها هم افزایش می‌یابد بدین ترتیب عیب‌ها و ضعف‌هایشان به مرور زمان برطرف می‌شوند و هم‌زمان مزایایشان بیشتر خواهد شد. گیربکس‌های خودکار دو نوع مختلف DCT و CVT دارند. CVT ها با این که فنّاوری پیشرفته‌ای دارند بسیار ساده و دارای کارایی زیاد هستند. در این نوع گیربکس (CVT)، همیشه در دور موتور خاصي دنده عوض می‌شود که البته همین سادگی، استفاده از آن‌ها را خسته کننده ساخته است. بنابراین برخی از کمپانی ها قابلیت عوض کردن دستی دنده را هم در دسترس قرار داده اند. عوض کردن دنده بصورت دستی در CVT ها توسط اهرم هاي پشت فرمان که پدل شيفتر (Paddle Shifter) نامیده می‌شوند انجام می‌شود. می توانید با استفاده از پدل شیفتر لندکروز می توانید در دور موتوری دلخواهتان تعویض دنده انجام دهید. نوع دوم گیربکس های خودکار، DCT بود. کارکرد DCT ها شباهت زیادی به گیربکس‌های دستي دارد. در DCT دو کلاچ مختلف و چرخ دنده ها به صورت هيدروليکي باهم درگير می باشند. گيربکس DCT مجهز به پدل شیفتر لندکروز در حالتی بصورت یک گیربکس دستی معمولی کار می کند که در وضعيت “دستي” (Manual) قرار داده شود.

مزیت های پدل شیفتر لندکروز

اولین دلیل یا مزیت استفاده از پدل شیفتر در کنار فرمان این است که راننده به نگهداشتن دست ها بر روی فرمان مجبور شود. مطمئناً بسیاری از رانندگان را دیده اید که در حال رانندگی، دست‌هایشان بر روي غربيلک فرمان در حالت‌های ساعت 11:05 و يا 7:25 قرار دارد يا يک دستشان روي کنسول گذاشته شده است. هیچ کدام از این سه حالت از منظر تسلط بر فرمان صحیح نیستند. حالت صحيح دست ها روي فرمان برای تسلط کامل، حالت ساعت 10:10 است. راننده جهت استفاده از پدل شيفتر، باید دست های خود را در حالت صحيح 10:10روي فرمان قراردهد که در چنین حالتی رانندگي ايمن تر می باشد. با بکارگیری پدل شيفتر در یک اتومبیل، اهرم تعويض دنده حذف می‌شود و کنسول وسط ماشین خلوت می‌شود. بعلت این که بیشتر قسمت هاي ماشین‌های مدرن امروزی الکترونيکي هستند خالی شدن کنسول وسط برای گذاشتن چند کلید الکترونیکی در آن قسمت بسیار مفید خواهد بود البته به زیبایی خودرو نیز می افزاید. مزیت بعدی پدل شیفتر لندکروز که در اینجا می توان نام برد، آسان تر کردن رانندگی است. رادار نقطه کور سراتو

تأثیر افت ولتاژ در گیربکس بر روی پدل شیفتر لندکروز

پدل شيفتر روی ماشین‌هایی نصب خواهد شد که با سيستم برقي مالتي پلکس طراحي شده باشند. در این ماشین‌ها، در رابطه با گرفتن برق اضافه از باتري اتومبیل، حساسیت زیادی وجود دارد. درصورتی که فردی بدون تخصص، برای تغذیه موردنیاز جهت نصب سیستم‌های نويگيشن و صوتي، از برق ورودي به گيربکس به داخل کابين انشعاب بگیرد ولتاژ ورودی به گيربکس دچار افت می‌شود. که چنین افت ولتاژی پس از چند وقت باعث ایجاد مشکل در کار پدل شیفتر لندکروز می‌گردد.

تاریخچه خودرو سراتو

تولید خودرو سراتو یا به انگلیسی Cerato از سال ۲۰۰۳ آغاز شده است که طراحی‌اش از نوع جلو- محور جلو است و مدل‌هاي سدان و کوپه توليد و عرضه مي‌شود. ماشین سراتو در سه نسل توليد شده‌، که در ایران، سایپا، نسل دوم آن را مونتاژ و در دو نوع دستي ۱۶۰۰و اتومات ۲۰۰۰ عرضه مي‌کند. خودروی سراتو که سایپا ارائه می‌کند دارای معایبی از قبیل، کابين بي‌کيفيت، رنگ‌آمیزی بد، سواري خشک و عدم وجود سيستم کنترل کشش و پايداري آن می‌باشد. سراتو به عنوان خودروي یگان‌های راهنمايي و رانندگي و نيروي انتظامي انتخاب شده است. در ادامه به توضیح سیستم رادار نقطه کور سراتو می پردازیم.

سیستم رادار نقطه کور سراتو BLIND SPOT INFORMATION SYSTEM

سیستمی که اخیراً کمپانی ولوو ارائه کرده و آن را رادار نقطه کور نامیده برای افزایش ایمنی خودروها بسیار کارایی دارد. مکان هایی در اطراف اتومبیل که راننده به آن ها اشراف و دید کامل نداشته باشد که معمولاً در پشت اتومبیل قرار دارند نقاط کور نامیده می شوند. بسیاری از برخوردها نیز در همین نقاط کور ایجاد می شوند. در این سیستم در گوشه های عقب ماشین، راداری نصب می شود که بتواند نقاط کور را تشخیص دهد. روش کار بدین صورت می باشد که وقتی هر نوع مانعی، وارد حوزه رادار بشود (5/9 متر در 3 متر) سیستم رادار نقطه کور سراتو ، مانع را تشخیص خواهد داد و به راننده هشدار می دهد. هشدار دهنده این سیستم نیز یک چراغ مثلثی زرد در کنار آینه بغل ماشین است. وقتی هم که یک ماشین دیگر به حوزه نقطه کور وارد شود چراغ روی آینه بغل روی حالت چشمک زن قرار خواهد گرفت و بدین ترتیب اعلام هشدار به راننده انجام می شود تا بداند که خودرویی درحال نزدیک شدن به او است.

فواید رادار نقطه کور سراتو

رادار نقطه کور سراتو اطلاعاتی در اختیار راننده می‌گذارد که مزایای آن عبارت‌اند از: سهولت تغییر مسیر و جابجایی بین لاین ها با استفاده از رادار نقطه کور سراتو ، تسهیل تصمیم‌گیری با وجود این که در رانندگی در بسیاری از اوقات، تصمیم‌گیری دشوار می‌شود، فراهم کردن دید کافی در نقاط کور (اطلاعات کافی)، آگاه شدن از وجود خودروها و سایر اشیاء در اطراف اتومبیل، کارساز در جلوگیری از بسیاری از برخوردها و تصادفات، کاهش قابل‌توجه خطرات برای خودرو. برخی از اتومبیل‌ها نیز طراحی بسیار خوبی دارند و یکی از عیب‌های طراحی آن‌ها نقاط کور هستند. در چنین وضعیتی که طراحی یک خودرو، مطابق میل شما می‌باشد اما نقاط کور آن جزء معایب خودرو است، اگر دارای رادار نقطه کور سراتو باشد یا رادار را بعداً روی آن نصب کنید مشکل نقاط کور مرتفع خواهد شد و می‌توانید از طراحی خودروی مورد نظرتان لذت ببرید.

تاریخچه خودرو اپتیما

کيا اُوپتيما یا به انگليسي Kia Optima که از سال ۲۰۰۰ تا کنون در کره جنوبي توليد شده، یک اتومبیل سدان اندازه متوسط از محصولات کمپانی کيا موتورز می‌باشد. از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵، نسل اول و از سال‌هاي ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ نیز نسل دوم اپتیما توليد شده و در کشورهاي مختلف به فروش رسيد. این خودرو تا کنون همچنان مدل محبوب کيا بوده و توانسته‌ در سال ۲۰۱۱، جايزه بهترين طراحي را برنده شود. نسل سوم اپتيما نقش مهمي در موفقيت جهاني شرکت کياموتورز ایفا کرد که البته از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ با ظاهري کاملاً متفاوت ارائه شده بود. این اتومبیل در آمريکا با نام Optima به فروش مي‌رسد. در ادامه به توضیح سیستم دوربین 360 درجه اپتیما می پردازیم.خرید-پدل-شیفتر-لندکروز-با-بهترین-کیفیت-و-قیمت

خصوصیات دوربین 360 درجه اپتیما

از خصوصیات و مزایای دوربین 360 درجه می‌توان به سیستم عامل اندروید 1/7 و بنابراین امکان به اشتراک‌گذاری ویدئوها و تصاویر ثبت شده در فضای مجازی، قابلیت جالب مشاهده اطراف ماشین در تلفن همراه مالک دوربین، فیلم‌برداری و عکس‌برداری از صحنه تصادف و از خودرو در هنگام تصادفات و برخوردها، ارسال یک عکس به تلفن مالک دوربین در هنگام تصادف و بنابراین قضاوت بهتر در هنگام تصادف و برخورد اشاره کرد. دوربین 360 درجه یک نوع سيستم دوربين فضاي اطراف ماشین AVM می‌باشد. دقت ثبت، ارسال و پردازش دیتا در این سیستم بسیار بالا است. دوربین 360 درجه دارای یک کامپیوتر، یک نرم‌افزار خاص و چهار عدد دوربین در چهار طرف ماشین می‌باشد. دوربین‌ها بعنوان ورودی، اطلاعات ثبت و ضبط کرده و جهت پردازش به کامپیوتر اصلی می‌فرستند و پس از پردازش، نمای 360 درجه ساخته می‌شود.

فروش دوربین 360 درجه اپتیما | قیمت دوربین 360 درجه اپتیما

فروش انواع خدمات جانبی انواع خودروها، شغل گروه گندم کار دی وی دی می‌باشد که سال‌هاست به این امر و همچنین نصب لوازم جانبی مذکور اشتغال دارد. شما می‌توانید به اعتبار و تجربه گندم کار دی وی دی اعتماد نمایید.

استخدام مراقبین

چرا باید پرستار کودک داشته باشیم؟

شغل والدین:

شغل والدین یکی از مهم‌ترین عواملی است که احساس نیاز به نگهداری کودک را تشدید می‌کند. در حال حاضر مادران زیادی هستند که پس از زایمان مرخصی کوتاه مدتی دارند و باید به محل کار خود بازگردند این امر موجب می‌شود تا والدین در نگه‌داری کودک با مشکل مواجه شوند. در این راستا بهترین اقدام استخدام پرستار کودک است که قادر است بهترین خدمات را در هنگام عدم حضور والدین به فرزندشان ارائه دهد. پرستار نوزاد برای این کار دوره دیده است و لذا والدین می‌توانند برای رفع نیازهای کودک خود به وی اعتماد کنند.

عدم خروج از محیط امن خانه:

از لحاظ علم روان‌شناسی ثابت شده که کودکان اگر دوران کودکی امن و آرامی داشته باشند، در بزرگسالی هرگز تنش‌های عصبی و مشکلات آن را تجربه نمی‌کنند. اگر بین این‌که فرزند خود را در مهد کودک ثبت نام کنید و یا پرستار کودک در منزل استخدام کنید، دچار سردرگمی هستید باید بدانید استخدام پرستار انتخابی بهتر است، چرا که کودک در محیط امن خانه با آرامش فرایند رشد و نمو خود را پشت سر می‌گذارد. البته بهتر است کودک به محیط‌های اجتماعی مثل خانه کودک نیز برده شود تا از منزوی شدن او جلوگیری شود.

مراقبت بیشتر:

مربی‌های مهد کودک معمولا با کودکان زیادی سر و کار دارند و همین امر موجب نادیده گرفتن برخی از مسائل کودکان می‌شود و یا شاید گاهی توجه کافی نداشته باشند. استخدام پرستار کودک در خانه خیال شما را از باب دریافت مراقبت‌های لازم برای کودکتان آسوده می‌کند.

زمان‌بندی متغیر

برخی افراد که شغل‌های پاره وقت دارند و یا شب کار هستند، نمی‌توانند به راحتی مهد کودکی پیدا کنند که با برنامه زمانی آن‌ها تطابق داشته باشد. در این هنگام بهتر است پرستار کودک استخدام کرد تا خدمات مورد نیاز کودک در هر زمانی که والدین حضور نداشته باشند به او ارائه شود.

مراقبت از پرستار بیمار به طور صحیح

سالمندان از لحاظ ناتوانی و ضعف بدنی مثل کودکان نیاز به مراقبت دارند اما با این تفاوت که هرگز نباید با آن‌ها طوری رفتار کرد که کرامت‌شان نادیده گرفته شود. ارتباط با سالمند و حفظ شان او در کنار ارائه مراقبت‌های مورد نیازش کار مهمی است. چنان‌چه برای مراقبت از سالمند بیمار نیاز به استخدام پرستار دارید، مرکز پرستاری در منزل خورشید با کادری مجرب می‌تواند به شما در این امر کمک کند.

استخدام پرستار بیمار

سالمندان گاه به علت کهولت سن و گاه به دلیل برخی بیماری‌ها کاملا ناتوان می‌شوند و در این حال برای کوچک‌ترین اعمال خود نیز به کمک احتیاج دارند. مراقب سالمند بیمار با دانش، صبر و حوصله می‌تواند از یک سالمند بیمار به خوبی نگه‌داری کند. یک پرستار سالمند حرفه‌ای که برای این کار دوره دیده است می‌تواند بهترین خدمات را ارائه دهد.

بیماری‌های متداول سالمندان | پرستار سالمند بیمار

برخی بیماری‌ها سالمند را کاملا تضعیف می‌کنند تا جایی که سالمند اصطلاحا زمین‌گیر می‌شود و در مراحل تشدید بیماری امکان هیچ‌گونه تحرکی نخواهد داشت. در این حین پرستار سالمند بیمار باید بداند که گذراندن مدت زمان زیاد روی تخت مساوی است با زخم بستر؛ بنابراین باید اصول جلوگیری از زخم بستر را اجرا کند. مثلا مرتب سالمند را جا به جا کند تا به جریان خون بهتر کمک کرده باشد و یا برای این کار به آرامی بدن او را ماساژ دهد. از دیگر بیماری‌هایی که سالمندان از آن رنج می‌برند می‌توان به دمانس یا زوال عقل اشاره کرد. نگه‌داری از چنین سالمندانی مستلزم داشتن روحیه‌ای قوی و صبر و حوصله‌ای بسیار است. معمولا این‌گونه سالمندان بیمار، سوالات مکرر می‌پرسند به این علت که حافظه آن‌ها زوال یافته است، بنابراین پرستار سالمندی با این شرایط باید با سعه صدر با او رفتار کند. البته لازم به ذکر است سالمندان مبتلا به دمانس شدیدا بی‌قرار می‌شوند در این هنگام گاه آن‌ها را در یک اتاق نگه‌ می‌دارند و یا در موارد شدیدتر آن‌ها را به تخت می‌بندند. برای مقابله با بیماران دمانس این روش اصلا روش مناسبی نیست. اگر از پس بیمار سالمند خود که دمانس دارد بر نمی‌آیید بهترین راه استخدام پرستار سالمند است که با تجربه و دانشی که دارد می‌تواند آرامش را به سالمند برگرداند و موجبات کم‌تر اذیت شدن آن‌ها را با بهره‌گیری از اصول روان‌شناسی فراهم آورد.

هدف پرستاری از بیمار در منزل

بیمارانی که از لحاظ جسمی ناتوان و رنجور هستند یا بیماران روحی روانی نیازمند فردی می‌باشند که بتواند در امر مواظبت و نگهداری از آن‌ها به درستی عمل کند. یک پرستار بیمار با این هدف در منزل از او نگهداری می‌کند که دستورالعمل‌های مراقبتی، درمانی و بهداشتی فرد را با نهایت دقت انجام دهد تا روند بهبود بیمار تسریع گردد. همان‌طور که مستحضر هستید هر فردی در فضای منزل احساس آرامش خاطر بیشتری دارد. بیماران که به علت ناتوانی بدنی، روحیه ضعیف‌تری دارند قاعدتا فضای بیمارستان برایشان فضای ناخوشایندی است و ترجیح می‌دهند به خانه خود بازگردند. در این هنگام با نظر پزشک می‌توان بیمار را به منزل آورد و برای مراقبت از او پرستار بیمار در منزل استخدام کرد. پرستاری در منزل موجب ایجاد حس امنیت و آرامش در بیمار شده که همین خود کمک قابل توجهی به بهبود وضعیت جسمی و روحی بیمار می‌کند. البته پرستاری از بیمار در خانه به معنای قطع ارتباط با بیمارستان نیست بلکه پرستار مرتب با پزشک در ارتباط است و گزارشی از فرایند درمان بیمار به پزشک ارائه می‌دهد.

ثبت نام کودک در مهد کودک بهتر است یا استخدام پرستار در منزل؟

معمولا این یکی از سوالاتی است که ذهن والدین را به خود مشغول می‌دارد که آیا زمانی که خودشان قادر به نگهداری کودک در منزل نیستند، بهتر است کودک را به مهد کودک بفرستند یا برایش یک پرستار استخدام کنند تا در منزل به اموراتش رسیدگی کند؟ در پاسخ باید این گونه اظهار کنیم که نمی‌توان بین این دو گزینه برای یکی برتری خاصی قائل شویم، چرا که بر حسب خصوصیات روحی و جسمی کودک و یا حتی سن او باید لحاظ شود. کودک در سنین خردسالی نیازهایی دارد که در مهد کودک برآورده نمی‌شود. در واقع حضور در اجتماع برای رشد اجتماعی او مطلوب است اما در صورتی که نیازهای اصلی او برطرف شود. کودک نیاز به توجه خاص دارد که این امر کمتر توسط مربیان مهد کودک‌ها امکان پذیر است، اما پرستار کودک در منزل با کمال توجه و تمرکز تنها به رفع نیازهای او می‌پردازد. یک پرستار در منزل با کودک بازی می‌کند و در حین بازی به او مسائلی را نیز در حد فهم کودک به او می‌آموزد.

چگونه به پرستاری کودک در منزل اعتماد کنیم؟

از آن‌جایی که پرستاری کودک در زمان‌هایی که کسی در منزل حضور ندارد، فعالیت می‌کند، لذا باید مراقب بود تا فردی استخدام گردد که بتوان به او اطمینان کرد. امروزه با افزایش شاغل شدن مادرها به تبع نیاز به پرستار کودک در منزل نیز افزایش یافته و خیلی افراد حتی بدون تحصیلات و تجربه نیز به عنوان کار پاره وقت این کار را انجام می‌دهند. از میان خیل کثیر متقاضیان این کار یافتن فردی قابل اطمینان مستلزم دقت بالایی است. در ابتدا توصیه می‌شود برای استخدام پرستاری کودک در منزل حتما از طریق یک مرکز معتبر اقدام کنید تا در صورت ایجاد هر گونه مشکلی بتوانید از طریق همان مرکز پیگیری کنید؛ معمولا خود این مراکز برای این کار تدابیری لحاظ می‌کنند که رضایت شما را جلب خواهند کرد. روانشناسی-زن-مشاوره-در-بیمارستان-میز-کنار-بیمار

وظایف مراقب سالمند در منزل

یک پرستار سالمند خوب باید علاوه بر دانش، تجربه کافی نیز داشته باشد تا کاملا به نیازهای شخص سالمند واقف گردد و بتواند در رفع آن‌ها کوشش کند. وظایف چنین پرستارانی معمولا بر طبق نیازهای سالمندان مختلف متغیر است اما به طور کلی وظایف یک پرستار سالمند در منزل به شرح زیر است:

· رسیدگی به بهداشت:

یک پرستار وظیفه دارد تا سالمند را مرتب حمام کند چرا که معمولا سالمندان قادر به شستشوی خود نیستند و یا در حمام حالشان بد می‌شود. سایر امورات بهداشتی سالمندان نیز بر عهده پرستار سالمند است که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از: کوتاهی ناخن‌ها، شانه زدن موها، رفع موهای زاید و… . علاوه بر این سالمندان برای دستشویی نیز نیاز به کمک دارند که بسته به قدرت بدنی‌شان بعضی نیاز به همراهی و برخی هم نیاز به پوشک‌های بهداشتی دارند.

· رسیدگی به سلامت جسمی:

تمام بیماری‌های سالمند باید قبل از استخدام به پرستار اطلاع داده شود تا او با آگاهی بتواند مراقبت‌های لازم را ارائه دهد. نگه‌داری از سالمند بیمار بسته به شدت بیماری مستلزم آگاهی از داروهای مورد نیاز و همچنین پرهیزهای غذایی است. یکی از بیماری‌های متداول در میان سالمندان زخم بستر است که به علت خوابیدن طولانی مدت ایجاد می‌شود. نگهداری از سالمندی که زخم بستر دارد نیازمند آگاهی در این زمینه است تا هنگام شستشو یا تعویض لباس، سالمند دچار آزردگی نشود. یک پرستار سالمند حرفه‌ای باید کاملا به این امورات مسلط باشد. گفتنی است پرستار وظیفه دارد، در هنگام بروز مشکل جدی برای سالمند فورا با مراکز درمانی و اورژانس تماس بگیرد.

· رسیدگی به سلامت روحی:

از دیگر وظایف مهم پرستار سالمند در منزل رسیدگی به سلامت روحی فرد سالمند است. در واقع افراد با کهولت سن معمولا حساس و زودرنج می‌شوند. امروزه شاهد شیوع افسردگی در میان سالمندان هستیم که متاسفانه به علت کاهش ارتباط با سالمندان ایجاد شده است. افسردگی اگر ادامه پیدا کند، سلامت جسمی را نیز تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می‌داد و ممکن است موجب مقاومت بدن در برابر درمان بیماری‌ها شود. لذا پرستار سالمند بهتر است او را به اموراتی نظیر ورزش‌های سبک، خواندن روزنامه، گردش کوتاه و مواردی نظیر این تشویق کند. همراهی پرستار با سالمند در این تفریحات سالم می‌تواند به بهبود سلامت روحی و روانی سالمندان منجر شود و در نتیجه سلامت آن‌ها بهبود یابد.

· رسیدگی به تغذیه:

معمولا سالمندان به علت بیماری‌های مختلفی که دارند باید پرهیزات غذایی خاصی داشته باشند. پرستار سالمند باید مراقب تغذیه سالم سالمند باشد. البته لازم به ذکر است برخی پرهیزات غذایی به طور کلی برای همه سالمندان باید اجرا شود که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند است: نوشیدن آب کافی خصوصا در فصول سرد سال، افزایش مصرف سبزیجات سالم برای بهبود گوارش و هضم غذا، پرهیز از چربی‌های مضر.

· رسیدگی به امورات منزل:

چنان‌چه پرستار سالمند در منزل می‌خواهید استخدام کنید می‌توانید از او بخواهید وظایف خانه‌داری نیز انجام دهد که البته این کار به افزایش حقوق او نیز منجر می‌شود. وظایف خانه داری سالمند توسط پرستار سالمند نباید خیلی سنگین باشد تا پرستار وقت کافی برای رسیدگی به خود سالمند را داشته باشد. در واقع مشغول شدن به خانه‌داری او را از مواظبت سالمند غافل نسازد. پاهای-کودک-در-دست-پرستار-کودک

ثبت نام کودک در مهد کودک بهتر است یا استخدام پرستار در منزل؟

معمولا این یکی از سوالاتی است که ذهن والدین را به خود مشغول می‌دارد که آیا زمانی که خودشان قادر به مراقب کودک در منزل نیستند، بهتر است کودک را به مهد کودک بفرستند یا برایش یک پرستار استخدام کنند تا در منزل به اموراتش رسیدگی کند؟ در پاسخ باید این گونه اظهار کنیم که نمی‌توان بین این دو گزینه برای یکی برتری خاصی قائل شویم، چرا که بر حسب خصوصیات روحی و جسمی کودک و یا حتی سن او باید لحاظ شود. کودک در سنین خردسالی نیازهایی دارد که در مهد کودک برآورده نمی‌شود. در واقع حضور در اجتماع برای رشد اجتماعی او مطلوب است اما در صورتی که نیازهای اصلی او برطرف شود. کودک نیاز به توجه خاص دارد که این امر کمتر توسط مربیان مهد کودک‌ها امکان پذیر است، اما پرستار کودک در منزل با کمال توجه و تمرکز تنها به رفع نیازهای او می‌پردازد. یک پرستار در منزل با کودک بازی می‌کند و در حین بازی به او مسائلی را نیز در حد فهم کودک به او می‌آموزد.

چگونه به پرستاری کودک در منزل اعتماد کنیم؟

از آن‌جایی که پرستاری کودک در زمان‌هایی که کسی در منزل حضور ندارد، فعالیت می‌کند، لذا باید مراقب بود تا فردی استخدام گردد که بتوان به او اطمینان کرد. امروزه با افزایش شاغل شدن مادرها به تبع نیاز به پرستار کودک در منزل نیز افزایش یافته و خیلی افراد حتی بدون تحصیلات و تجربه نیز به عنوان کار پاره وقت این کار را انجام می‌دهند. از میان خیل کثیر متقاضیان این کار یافتن فردی قابل اطمینان مستلزم دقت بالایی است. در ابتدا توصیه می‌شود برای استخدام پرستاری کودک در منزل حتما از طریق یک مرکز معتبر اقدام کنید تا در صورت ایجاد هر گونه مشکلی بتوانید از طریق همان مرکز پیگیری کنید؛ معمولا خود این مراکز برای این کار تدابیری لحاظ می‌کنند که رضایت شما را جلب خواهند کرد.

بهترین ریمل بلند کننده حجم دهنده مژه ها

بهترین ریمل بلند کننده حجم دهنده مژه ها

ریمل بلند کننده و حجم دهنده xtra دبی

ریمل اکسترا دبی به شما کمک می‌کند تا مژه‌های خود را آن‌طور که دوست‌ دارید حالت دهید بهترین ریمل پرپشت و بلند کننده با حجم بالایی که به مژه‌های می‌دهد زیبایی و جلوه خاصی به چشم‌های شما خواهد داد. ریمل اکسترا ضد حساسیت و برای تمام بانوان و دخترخانم‌هایی که ترس از اینکه چشم‌های آن‌ها حساسیت ایجاد کند توسعه می‌شود. با توجه به فرمول Kerastime به‌کاررفته در ریمل اکسترا دبی که باعث تقویت مژه‌های شما خواهد شد. از خصوصیات این ریمل به هم نچسبیدن مژه‌ها در هنگام استفاده آن است.


ریمل حجم دهنده، بلند کننده ایمپکت کلینیک Impact Optimal

نمایش زیبایی چشمان شما درگرو سلامت پوست صورت شما هم هست. شاید بگویید خوب می‌خواهید چه چیزی بگویید؟ لطافت، طراوت و روشنی پوست صورتتان کمک می‌کند آرایش شما به‌خوبی جلوه کند شرکت کلینیک متخصص تولید محصولات محافظت و ترمیم‌کننده پوست هست که برای شما ریملی به نام ایمپکت کلینیک Impact Optimal تولید کرده است که قطعاً نگرانی آسیب مصرف ریمل را دیگر نخواهید داشت. ریمل ایمپکت کلینیک حجم مناسبی را برای مژه‌های شما فراهم، همراه با تازگی و بدون مصنوعی دیده شدن فراهم خواهد کرد همان حس دخترانگی گذشته را دوباره خواهید داشت. ریمل کلینیک ایمپکت برای دل ربایی بیشتر حالت‌دهنده و بلند کننده مژه هم است. با ایمپکت کلینیک راحت‌تر ریمل بزنید و مژه‌هایی بلند داشته باشید


ریمل مک دو سر مدل Haute & Naughty

به‌جز اینکه خیلی از خانم‌ها دوست دارند مژه‌های خود را حجم دهند موارد مهم دیگری هم هست که باهم به آن خواهیم پرداخت.

آیا جز آن دسته از خانم‌هایی هستید که وقتی ریمل می‌زنند مژه‌های آن‌ها آن طوری که دوست دارند حالت نمی‌گیرد؟ بعد از ریمل زدن فکر می‌کنند ریملی که استفاده کردند خوب نیست. البته این مورد برای اشخاصی هست که از فر مژه استفاده نمی‌کنند یا همراه خود ندارند یا وقت کافی برای این کار ندارند. حالت گرفتن و حالت دادن مژه‌ها مورد مهمی خواهد بود برای افرادی که آرایش را دوست دارند و حرفه‌ای دنبال می‌کنند چون نباید نقصی در آرایش چشم وجود داشته باشد. ریمل دوتایی مک به شما یک بهترین مارک ریمل بلند کننده مژه بسیار خوب ارائه می‌دهد همراه با یک ریمل حالت‌دهنده مژه برای هنرنمایی و حرفه‌ای بودن شمارا در آرایش نشان بدهد. پس نتیجه این‌که با یک فرچه می‌توانید به مژه‌هایتان حالت بدهید و با دیگری می‌توانید حجم آن‌ها را بیشتر کنید.

ضدالتهاب بودن این ریمل به خیلی خانم‌ها این اجازه رو می‌دهد که انتخابش کنند و مناسبِ افراد حساس و کسانی که از لنز استفاده می‌کنند هم هست.

ریمل بلند کننده مک Zoom Lash

ریمل بلند کننده مک Zoom Lash با الیاف جادویی پوشاننده فوق‌العاده‌ای دارد که مژه‌های ریزودرشت را با یک حرکت به‌طور یکسان پوشش می‌دهد و مژه‌ها را خوشحالت می‌کند. ریمل زوم لش مک ماندگاری بسیاری دارد و سبک هست و هنگام استفاده هیچ سنگینی روی مژه‌های خود نخواهید داشت.ریمل مکزوم لش ساخت کشور کانادا در حجم 10 میلی‌لیتر را از فروشگاه اینترنتی شیک فام می‌توانید تهیه کنید.

ریمل بلند کننده دو سه مکس لش

شاید شما نیز به این فکر کرده باشید و یا آرزوی این را به سردارید که‌ای کاش مژه‌های من نیز مانند فلانی بلند و خوش‌حالت بود و اینکه همیشه دنبال راه چاره می‌گردید. حتی به فکر کاشت مژه هم افتاده‌اید و به دلیل عواقب آن دست نگه‌داشته‌اید. ولی شما نباید نگران این قضیه باشید زیرا به‌راحتی با ریمل بلند کننده دو سه مکس لش Doucce در کمترین زمان به مژه دلخواه خود دست خواهید یافت. ریمل دو سه مکس لش با حجم دهی فوق‌العاده قوی مژه‌ها را تا چندین برابر حجیم، بلند و خوش‌حالت می‌کند و به جذابیت چشمان شما می‌افزاید. به دلیل رنگ‌دانه‌های مشکی فراوان در این ریمل حتی بدون رنگ‌ترین مژه‌ها را کاملاً مشکی و گیرا می‌کند.

بهترین ریمل پرپشت و بلند کننده Volumizer بورژوآ

ریمل دو حالتِ Volumizer بورژوآ حاوی ویتامین B5 و تقویت‌کننده است که مژه‌هایتان را نرم کرده و از ریزش مژه جلوگیری می‌کند که همین امر این محصول را برای خانم‌هایی که چشم‌های حساسی دارند ایدئال کرده است. فرمولاسیون استفاده‌شده در این محصول مژه‌های شمارا بلند کرده و حالت طبیعی به آن داده و با برس منحصربه‌فرد از چسبندگی مژه‌ها به هم خودداری می‌کند. این نوع ریمل شامل دو برس متفاوت است که یکی از این برس‌ها مژه‌هایتان را حجیم و با دیگری حالتی طبیعی به مژه می‌دهید که درنهایت مژه‌هایی پرپشت و بلند و باحالت طبیعی را شاهد خواهید بود. ریمل بورژوا مدل «Volumizer» از نوع همه‌کاره است که نتیجه‌ی آن داشتن مژه‌هایی حجیم، حالت دار و بلند است که انتظار شمارا در رابطه با ریمل مناسب رفع کرده است.

منبع: https://shikfam.com/Identify-the-best-eyelash-extension-mascara

1234567
last